رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها

۷۵ درصد آمریکایی‌ها معتقدند کشورشان در مسیری نادرست حرکت می‌کند

  • کد خبر: ۱۲۲۲۷۵
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
۷۵ درصد آمریکایی‌ها معتقدند کشورشان در مسیری نادرست حرکت می‌کند
نتایج نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد حدود ۷۵ درصد مردم آمریکا معتقدند کشورشان در مسیری نادرست حرکت می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، نتایج نظرسنجی‌های جدید شبکه ان‌بی‌سی نشان می‌دهد حدود سه چهارم مردم آمریکا معتقدند کشورشان در مسیری نادرست حرکت می‌کند.

براساس نتایج این نظرسنجی، تنها ۲۱ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی احساس می‌کنند که کشور در مسیر درست حرکت می‌کند در حالی که ۷۴ درصد خلاف این موضوع را فکر می‌کنند.

همچنین بیش از نیمی از شرکت کنندگان در این نظرسنجی یعنی حدود ۵۸ درصد اظهار کردند که نگران این موضوع هستند که آمریکا سال‌های خوبی را پیش رو داشته باشد، در حالی که ۳۵ درصد معتقدند سال‌های خوب در انتظار کشورشان است.

علاوه بر این، حدود یک سوم شرکت کنندگان در این نظرسنجی یعنی حدود ۳۴ درصد بیان کردند که وضعیت کشور طی ۵ سال آینده بدتر می‌شود و تنها ۳۶ درصد معتقدند که اوضاع کشور در همین بازه زمانی بهتر خواهد شد و ۲۱ درصد معتقدند اوضاع به همین صورت باقی می‌ماند.

از دیگر نتایج این نظرسنجی می‌توان به میزان محبوبیت بایدن اشاره کرد که به ۴۲ درصد رسیده درحالی که ۴۸ درصد شرکت کنندگان نسبت به رئیس جمهور بایدن احساس «بسیار منفی» یا «تا حدی منفی» دارند.

همچنین ۴۲ درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی ان بی سی، موافق قانون کاهش تورم و ۳۱ درصد مخالف آن هستند و بیش از ۲۵ درصد درباره این قانون اظهارنظر نکرده‌اند.

براساس این گزارش، ۳۶ درصد معتقدند قانون کاهش تورم تاثیری در زندگی آن‌ها نخواهد داشت، اما ۳۵ درصد این قانون را باعث بدتر شدن اوضاع زندگیشان می‌دانند و تنها ۲۶ درصد فکر می‌کنند این قانون منجر به بهتر شدن اوضاع زندگی آن‌ها خواهد شد.

این در حالی است که نتایج نظرسنجی‌های اخیر موسسه گالوپ، که مربوط به ماه گذشته میلادی است نشان می‌دهد میزان حمایت از عملکرد بایدن به کمترین میزان خود رسیده است.

براساس نتایج این نظرسنجی که در نشریه هیل منتشر شده، تنها ۳۸ درصد رای دهندگان عملکرد بایدن را به عنوان رئیس جمهور تایید می‌کنند، اما این رقم در نظرسنجی ماه قبل از آن، ۴۱ درصد بوده در حالی که این رقم در ابتدای دوران ریاست جمهوری اش در ژانویه ۲۰۲۱، ۵۷ درصد بوده است.

همچنین نتایج این نظرسنجی حاکی از آن است که بایدن با ۴۰ درصد کمترین میزان نرخ تایید عملکرد در سه ماهه ششم دوران ریاست جمهوری در بین روسای جمهور آمریکا را داشته است.

براساس این تحقیق، تنها ۳۷ درصد از آمریکایی‌ها از اقدامات بایدن رضایت دارند و بیشتر آمریکایی‌ها بایدن را به دلیل ایجاد تورم افسارگسیخته، و ناامنی‌های مرزی و اقتصادی در دوران ریاست جمهوری اش، مقصر می‌دانند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->