استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد
سرخط خبرها

با همه بازیکنانمان به قطر نمی‌رویم

  • کد خبر: ۱۲۲۳۹
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۱
با همه بازیکنانمان به قطر نمی‌رویم
استیلی: سازمان لیگ گفت نمی‌توانیم بازی استقلال و سپاهان را لغو کنیم
سرمربی تیم ملی امید ایران می‌گوید تیم ملی روز ۲۹ آذر به قطر می‌رود، اما تمام بازیکنانمان را در اختیار نخواهیم داشت. حمید استیلی با گلایه از همکاری باشگاه‌ها برای دراختیار‌قرار‌دادن بازیکنانشان افزود: چند جلسه با مسئولان سازمان لیگ جلسه گذاشتیم و از آن‌ها خواستیم که لیگ را تعطیل کنند تا بازیکنان را در اردو داشته باشیم. همه کشور‌ها الان در اردو هستند، کره‌جنوبی در مالزی اردو دارد یا ازبکستان در دوبی یا کشور چین؛ اما ما نتوانستیم اردوی خوبی برگزار کنیم. فقط در روز‌های فیفا‌دی و با تعامل خوبی که با باشگاه‌ها داشتیم، بازیکنان در اختیارمان بودند و البته فدراسیون هم کمک کرد که بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کنیم. اما آخر کار خیلی مهم است که بازیکنان را در اختیار داشته باشیم. سرمربی تیم ملی المپیک ایران درباره اینکه به نظر می‌رسد برای وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال صعود به المپیک خیلی مهم نیست، چون برنامه منظمی برای این کار وجود ندارد، گفت: برنامه‌ریزی کرده بودیم زمانی که بازی‌های مقدماتی را پشت‌سر گذاشتیم، بتوانیم در این تاریخ بازیکنان را در اختیار داشته باشیم؛ اما سازمان لیگ نتوانست بازی‌ها را آن‌طور که برنامه‌ریزی کرده بود، پیش ببرد. وی ادامه داد: البته سازمان لیگ هم دوست داشت کمک کند؛ اما نشد. ما خواهش کردیم فقط بازی استقلال و سپاهان را در جام حذفی بردارند؛ چون یک جام و یک بازی است و برای هر ۲ تیم حساسیت دارد. ضمن اینکه از تیم‌های لیگ‌برتری سعی کردیم ۲ بازیکن داشته باشیم و فقط تیم سایپاست که بیشتر بازیکن دارد و ما سعی کردیم به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که به این تیم آسیبی نرسد، بااین‌حال سازمان لیگ تا الان به ما گفته است نمی‌توانیم بازی استقلال و سپاهان را برداریم.
این مشکلات برای تیم ما وجود داردو باعث می‌شود نتوانیم با همه ظرفیت مان در اردو‌ها شرکت کنیم. اردوی قطر برای تیم ما بسیار مهم است، ولی متأسفانه با توجه به شرایطی که توضیح دادم، عملا این اردو بازده صددرصدی را نخواهد داشت. سرمربی تیم امید تأکید کرد: بازیکنانی که الان در تیم ملی بزرگ‌سالان بازی می‌کنند، ۵۰ تا ۶۰ درصدشان در تیم امید بوده‌اند. من با سانچز، مربی تیم ملی قطر که صحبت می‌کردم، می‌گفت اینجا بازی‌های تیم ملی اولویت دارد. همه باشگاه‌ها در سطح نوجوانان، جوانان، امید و بزرگ‌سالان کمک می‌کنند و نمی‌گذارند به تیم ملی ضرری برسد تا یک تیم ملی خوب داشته باشیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->