قطع ۶۵۰ فقره انشعاب غیر مجاز در طرقبه - شاندیز خراسان رضوی دل پردرد بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از اجرای حداقل‌های قانونی | حداقل‌هایی که با هزینه‌های مسکن و درمان هم‌خوانی ندارد قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بهار سرسبز به بورس بازگشت | جهش ۷۷ هزار واحدی شاخص کل (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) شبکه برق ایران، روسیه و آذربایجان به‌زودی به یکدیگر متصل می‌شود سازمان هواپیمایی: خرید جت‌های خصوصی برای عموم آزاد است حباب سکه در اولین روز اردیبهشت ماه چقدر است؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) نخستین باشگاه کشاورزی شهری ایران در مشهد چهارساله شد عرضه اموال منقول در نخستین مزایده ۱۴۰۳ اموال تملیکی خراسان رضوی نمایشگاه گل و گیاه، اردیبهشت ماه در مشهد برگزار می‌شود افزایش ۳۲ درصدی صادرات خراسان رضوی طی سال گذشته نگاهی به وضعیت ردیف بودجه پروژه‌های آبی مشهد در سال ۱۴۰۳ | ۲۲۷ میلیارد تومان روی کاغذ قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز شنبه (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) خانه در مشهد چند؟ | با کمتر از یک میلیارد تومان هم می‌توانید صاحب‌خانه شوید + جدول (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین گزارش از وضعیت بازار رهن مسکن در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حجم مبنای ۳ نماد فرابورسی از فردا (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برداشته می‌شود رشد صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در ۶ سال اخیر (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امضای استاندارد ایران جهانی شد توصیه‌های جدید جهادکشاورزی به گندمکاران علت افزایش عجیب قیمت طلا چیست؟ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست
سرخط خبرها

آماده باش بانک‌ها و موسسات مالی استان خراسان رضوی برای فعالسازی رمز پویا

  • کد خبر: ۱۲۲۶۲
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
آماده باش بانک‌ها و موسسات مالی استان خراسان رضوی برای فعالسازی رمز پویا
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی گفت: تمامی شعبه‌های ۳۸ بانک و موسسه مالی اعتباری فعال در این استان آماده خدمت به شهروندان برای فعالسازی مز دوم پویا و راهنمایی آن‌ها هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن مونسان افزود: با توجه به شیوه‌نامه بانک مرکزی مبنی بر لزوم استفاده از رمز پویا برای جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو از حساب‌های بانکی مردم، استفاده از این رمز یکبار مصرف از اول دی ماه امسال اجباری می‌شود.
وی ادامه داد: افرادی که گوشی تلفن همراه هوشمند در اختیار دارند، می‌توانند نسبت به نصب نرم‌افزار موردنظر در گوشی خود اقدام و رمز دوم حساب بانکی پویا را از سایت اصلی بانک‌ها دریافت کنند.
مونسان به دارندگان گوشی‌های هوشمند هشدار داد نسبت به پیامک‌هایی که آنان را به دریافت رمز دوم پویا از طریق سایت‌های جعلی سوق می‌دهد، هوشیار بوده و فقط به سایت اصلی بانک‌ها مراجعه کنند.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی گفت: هر یک از دارندگان حساب بانکی که گوشی هوشمند نداشته باشند می‌توانند با مراجعه به شعبات بانک‌ها از طریق ورود به سامانه USSD و دریافت پیامک از این خدمت بهره‌مند شوند.
وی افزود: بانک مرکزی در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد سامانه یکسان برای دریافت رمز پویاست و یکی از عمده‌ترین دلایل عدم بهره‌مندی از سامانه یکپارچه، تفاوت در نحوه ارایه خدمات به مشتریان در بانک‌های مختلف است لذا توصیه می‌شود شهروندان تا زمان راه‌اندازی سامانه یکپارچه از سامانه‌های رمز دوم پویا متعلق به بانک‌ها استفاده کنند.
رییس شعبات بانکی ملی خراسان رضوی ادامه داد: در این راستا ۱۸۰ شعبه بانک ملی در این استان در تمام روز‌های کاری تا ساعت ۱۷ به صورت یکسره آماده خدمت‌رسانی به مشتریان است.

 


منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->