نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند سردار فدوی: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است آمریکا قانونی کردن شهرک سازی‌های اسرائیل را در کرانه باختری خطرناک خواند رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند واکنش روسیه به کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین کدام بازیگر زن باعث اغفال تتلو شد؟ فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش
سرخط خبرها

معاون رئیس‌جمهور: گزینه پیشنهادی وزیر کار تا پایان شهریور ماه به مجلس معرفی می‌شود

  • کد خبر: ۱۲۲۶۲۰
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
معاون رئیس‌جمهور: گزینه پیشنهادی وزیر کار تا پایان شهریور ماه به مجلس معرفی می‌شود
معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت برای تعامل با مجلس سنگ تمام گذاشته است، گفت: تا آخر این ماه برای معرفی وزیر پیشنهادی کار فرصت است و رئیس‌جمهور در مدت باقی‌مانده گزینه پیشنهادی را به مجلس معرفی خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدمحمد حسینی در حاشیه جلسه هیأت دولت اظهار داشت: در یکسال گذشته دولت برای تعامل با نمایندگان اهتمام ویژه داشته و امروز ۲۸۰ نماینده با قرائت نامه‌ای در تأیید عملکرد رئیس جمهور در برون‌رفت از مشکلات و سفر‌های استانی، از دولت قدردانی کردند که نشانگر تعامل خوب دولت و مجلس است.

وی با ابراز امیدواری برای تداوم تعامل مجلس و دولت در پیگیری طرح‌ها و لوایح،  تصریح کرد: ۱۴۰ لایحه از دولت قبل در مجلس وجود داشت که ۱۱۳ مورد آن‌ها پس از بحث و بررسی در دولت سیزدهم تأیید و ۴۰ لایحه نیز در این دولت به مجلس ارائه شده که در دست بررسی است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش به دیدار‌های مستمر آیت‌الله رئیسی با نمایندگان و آغاز دور جدید نشست با فراکسیون‌ها و کمیسیون‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: در هفته جاری نمایندگان عضو دو مجمع استانی گیلان و آذربایجان شرقی با معاون اول و معاون اجرائی رئیس جمهور جلسه داشتند.

حسینی با بیان اینکه دولت برای تعامل با مجلس سنگ تمام گذاشته است، اظهار داشت: در یک سال گذشته هیچ استیضاحی در مجلس شورای اسلامی انجام نشد و ۴۰ درصد نمایندگان هم از سوالاتشان از وزرا انصراف دادند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی درباره زمان معرفی وزیر پیشنهادی تعاون به مجلس گفت: تا آخر این ماه برای معرفی وزیر پیشنهادی کار فرصت است و رئیس‌جمهور در مدت باقی‌مانده گزینه پیشنهادی را به مجلس معرفی خواهد کرد.

حسینی در پایان از کمیسیون اجتماعی مجلس هم خواست تا سریع‌تر طرح تفکیک وزارت بازرگانی از وزارت صمت را برای بررسی به صحن علنی ارائه کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->