سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی (ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است اسکان ۸ هزار زائر نوروزی طی هشت روز در سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد «سید ناصر نعمتی» به عنوان مدیرکل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد حاجی بگلو: واگذاری اختیار کمیسیون ماده ۵ به شهرداری‌ها باعث رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال می‌شود + ویدئو بهای بلیت قطار شهری مشهد افزایش یافت | افزایش بلیت اتوبوس از اردیبهشت ماه (۷ فروردین ۱۴۰۳) نوروزی متفاوت در فرودگاه مشهد | از اجرای برنامه‌های فرهنگی تا استقبال عروسک‌ها از مسافران خردسال ۳۵۱فقره تصادف منجر به جرح طی ۲۴ساعت گذشته در مشهد | ۴۷مصدوم به بیمارستان‌ها منتقل شدند (۷ فروردین ۱۴۰۳) جشن میلاد کریم اهل بیت (ع) در حرم مطهر رضوی
سرخط خبرها

آیت‌الله علم‌الهدی: تهاجم به مدیران خدمتگزار، قرار گرفتن در صف براندازان است

  • کد خبر: ۱۲۲۶۵۱
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
آیت‌الله علم‌الهدی: تهاجم به مدیران خدمتگزار، قرار گرفتن در صف براندازان است
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: عزیزانی که یک مدیر خدمتگزار را با هر عنوان، لقب، اسم و آرمی مورد تهاجم قرار می دهند، بدانند که در جمعیت و صف براندازان قرار گرفته‌اند، چون در همان مسیر و به نفع آنان قدم برمی‌دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت الله سیداحمد علم الهدی روز چهارشنبه در دیدار استاندار و دیگر مسوولان استانی با وی، که به مناسبت آغاز هفته دولت صورت گرفت، افزود: آنها که مدیریت اجرایی نظام اسلامی را دانسته و یا ندانسته تضعیف کنند، فقط آب به آسیاب دشمن و آمریکا می ریزند و در حال تقویت  رژیم صهیونیستی هستند.

وی گفت: دشمن در دشمنی خود مرز و روش خاص ندارد لذا با هر روش و بدون هیچ حد و مرزی جلو می آید، الان متاسفانه این حرفهایی که در فضای مجازی به مدیریت استان می زنند، به هر نحو و انگیزه ای، به نفع دشمن است و هر قدمی که کسی در این مسیر بردارد، به طور غیرمستقیم مورد تایید آمریکا و دشمن است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اینکه مسوول استان را، ولو به عنوان دلسوزی تضعیف نمایند، این کار دشمن را تقویت می کند، و حال آنکه اگر کسی از روی دلسوزی حرفی دارد، باید برود به مدیر ارشد استان حرفش را بزند و به قول خودشان، او را هدایت کند نه اینکه با بوق و کرنا و بر سر چهارراه فضای مجازی، به اسم نقد به نماینده عالی دولت در استان توهین کرده و مدیر نظام را تضعیف نماید.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش گفت: الان بعضی افراد در لباس دوستی برخی حرفها را می زنند، افرادی که قبلا یک وابستگی به انقلاب داشته اند و حالا آن طرف میز ایستاده اند و با همه مسائل انقلاب و دستگاه اجرایی معارضه می کنند، بدانند این معارضه در عمل به مثابه خدمت کردن و سرویس دادن به دشمنی است که به دنبال براندازی انقلاب و نظام است.

امام جمعه مشهد گفت: نماینده رهبری در آلمان می گفت قبلا تظاهرات ضدانقلاب را جریانات مشخص و محدودی برپا می کردند اما اکنون این طور نیست و مخالفت ها فقط محدود به ضد انقلاب و ضد دولتی ها نیست.

آیت الله علم الهدی افزود: کار به جایی رسیده که شب عاشورا زنهای آرایش کرده با تار و تنبور، موسیقی و رقص به حضرت ابوالفضل(ع) جسارت کردند، به واسطه این جسارتها عده ای از جوانان لبنانی و افغانستانی درصدد پاسخ برآمدند که اگر جلو آنها گرفته نمی شد، جنگی درمی‌گرفت و این هم خود تبدیل به بهانه ای برای دولت آلمان می شد تا مرکز اسلامی هامبورگ را تعطیل کند.

وی گفت: الان دیگر مساله این دولت و آن دولت نیست، اینها اسم خود را جمعیت براندازان گذاشته اند و اصل نظام را هدف قرار داده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: از چیزهایی که انسان را نه تنها بی دین، بلکه مشرک می کند این حرکتها و اندیشه های سیاسی است که از غیر ولایت گرفته شده است، کسی که بخواهد اندیشه اش را از غیر مقام ولایت و یا غیروابستگان به این جایگاه بگیرد و سرخودانه فکر و حرکت کند، تا مرز شرک جلو خواهد رفت.

آیت الله علم الهدی به سخنان مرحوم آیت الله گلپایگانی از مراجع عظام تقلید اشاره کرد و گفت: ایشان می فرمودند تضعیف نظام اسلامی ایران را فسق و معصیت نمی دانم بلکه آن را کفر و شک به خدا می دانم.

وی افزود: به بنده می گویند چرا در دوران دولت تدبیر انتقاد می کردید اما در این دولت نقدی ندارید؟ رییس جمهور قبلی را نقد می کردید اما از رییس جمهور فعلی به خاطر رابطه خویشاوندی انتقاد نمی کنید، به استناد خطبه های موجود نماز جمعه پاسخ دادم که از رییس جمهور قبلی چه انتقادی کردم.

امام جمعه مشهد ادامه داد: من جایی انتقاد می کردم که رییس جمهور با مقام معظم رهبری زاویه پیدا می کرد، رهبری صحبتی می کردند و آقای رییس جمهور سابق، برنامه ای می داد که در زاویه با رهبری بود، و من می ایستادم و مقابله می کردم.

وی گفت: رییس جمهور فعلی نیز بیش از یکسال است که در این کشور مدیریت می کند، یک مورد خاص و جزیی نشان دهید که صحبت رییس جمهور متفاوت با رهبری باشد، البته در این دوران نیز در مسائل اقتصادی نظر و دغدغه خود را در خصوص معیشت و اقتصاد مردم ابراز داشته ام.

وی اضافه کرد: در مسائل فرهنگی، نقدی که در خصوص حجاب دارم الان با گذشته تفاوتی نکرده است، الان با هدف برچسب زدن به بنده، اقدام می شود و دروغی می گویند، لااقل نامردی نکنید.

آیت الله علم الهدی گفت: علاوه بر اینها اگر برخی با بنده مشکل دارند و نقدی می کنند با فرزندان من چه کار دارند؟ بیایید ماجرا را با خود من مطرح کنید.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مسوولان امنیتی استان گزارش داد از هفتم فروردین تا هفتم اردیبهشت ماه امسال در فضای مجازی و رسانه ای کشور، ۳۳ هزار پست و پیام و تیتر روزنامه علیه بنده در داخل و خارج کشور منتشر شده است.

امام جمعه مشهد گفت: روزی  هزار و ۱۰۰ حمله به بنده صورت گرفته است و در این گزارش اضافه کرده اند که عامل این حملات هزار نفر هستند که در داخل و خارج شناسایی شده اند.

وی خطاب به مسوولان خراسان رضوی گفت: از شما در این موقعیت بحرانی می خواهم سعی کنید حداکثر فعالیت خود را در کمال اقتدار و  باامید به ذات پرودگار به کار بگیرید و برای غیرخدا نیز کاری نکنید که فاقد ارزش است.

علم الهدی: دخالت بنده در عزل و نصب مسوولان دروغ محض است 

امام جمعه مشهد همچنین به شاخص‌های دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: امتیار این دولت بر سایر دولتها این است که براساس ولایت مداری قوی تشکیل شده است و عملکرد یکساله دولت این حقیقت را ثابت می کند که به هیچ وجه با مقام ولایت زاویه نداشته است، بلکه به عنوان یک مطیع محض از مقام رهبری اطاعت و پیروی کرده است.

آیت الله علم الهدی گفت: این میزان تبعیت از رهبری در دولتهای گذشته سابقه نداشته است و آنچه در دولتهای قبل دیده ایم این بود که ابتدا همه مطیع بودند اما در ادامه حداقل یک زاویه کمی با رهبری پیدا می کردند، دولتهایی که ابتدا مطیع رهبری بوده اند اما در ادامه کار با ایشان زاویه پیدا کرده و شیب سقوط آنان از آن زمان آغاز شد.

وی همچین گفت: بزرگترین امتیاز آقای نظری، استاندار کنونی خراسان رضوی، نیز این است که در بین همه گزینه های مطرح شده برای استانداری، هیچ کدام برجسته تر از ایشان نبودند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: صریح عرض می کنم اینکه در بیرون گفته می شود که آقای نظری گزینش بنده بوده است، دروغ محض است و من هیچ دخالتی در این ماجرا نداشته ام، اصولا نه در این مورد که در هیچ عزل و نصبی در استان و کشور دخالتی نداشته ام.

آیت الله علم الهدی افزود: تنها هماهنگی بنده این بود که آقای وزیر کشور تماس تلفنی گرفت و گفت که آقای نظری را به واسطه خواسته بعضی نمایندگان مشهد انتخاب کرده ایم و نظر شما چیست؟ و من نیز عدم مخالفت خود را بیان داشته و آقای نظری را فردی مومن و متدین معرفی نمودم.

وی خاطر نشان کرد: فرق این دولت با دولتهای گذشته همین بوده است که آنها همین مقدار را نیز با ما هماهنگ نمی کردند و فقط استاندار را معرفی می کردند اما این دولت به خاطر وابستگی ما به مقام ولایت، با بنده هماهنگ کرد و البته آن هم زمانی بود که آقای نظری انتخاب شده بود.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: این مساله در خصوص همه مدیران استان صدق می کند، اما ممکن است جایی ما فردی را معرفی کرده باشیم اما آن هم با تایید خودشان بوده و ما دخالتی نداشته ایم، این نظر و امر مقام معظم رهبری است که ما دخالتی در عزل و نصبها نداشته باشیم  و ما نیز مطیع فرمان رهبری هستیم.

آیت الله علم الهدی اضافه کرد: متاسفانه در تحلیل ها و خبرها به دخالت بنده اشاره شده است، اعلام می کنم از سوی بنده در عزل و نصبها برای استاندار و مدیران استان دخالت نشده است، با وجود همه دوستی که با آقای نظری دارم، حتی در عزل و نصب های خود آقای نظری در حوزه معاونان، فرمانداران، بخشداران و مسوولان دیگر هیچ دخالتی نداشته ام.

وی گفت: جناب آقای نظری از نظر بنده یک استاندار موفق و صاحب امتیاز است که سابقه فرماندهی سپاه امام رضا(ع) را داشته اند و چندین بحران سخت را پشت سر گذاشته اند و در همه بحرانها سپاه و بسیج جلو می افتاد و بحران حل می شد.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: شخص آقای نظری در دوران استاندار اسبق (آقای رزم حسینی) در یک بحران اقتصادی استان را نجات داد، لذا مدیریت ایشان در استان یک امتیاز ویژه است و انتصاب ایشان نیز با احاطه آقای رییس جمهور صورت گرفته است.

وی گفت: این دولت دشمنان سرسخت خارجی و داخلی دارد، اگر این دولت موفق شود، نفوذ استکبار در کشور به کلی از بین خواهد رفت و عدم موفقیت دولت موجب پیشروی استکبار خواهد شد، لذا در همه عرصه های اجرایی و تبلیغی و با استفاده از عوامل نفوذی علیه دولت به میدان آمده اند تا این دولت ولایی موفق نشود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->