افزایش ۲۰ درصدی مشارکت ایرانیان خارج از کشور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ویدئو | روایت خبرنگاران از اتاق وضعیت فرمانداری مشهد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری بازدید نماینده ویژه ستاد انتخابات ریاست جمهوری در خراسان رضوی از شعبات اخذ رای شهرستان‌های استان حضور ۱۷ صندوق سیار اخذ رأی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی  شیخ نعیم قاسم: حزب‌الله برای بدترین سناریوها آماده‌ است ترامپ: شبکه ای‌بی‌سی نیوز «اخبار جعلی» منتشر می‌کند حداکثر زمان شادی مردم مشهد برای انتخاب رئیس‌جمهور تا اذان مغرب شنبه (۱۶ تیر ۱۴۰۳) است ویدئو | اعتراف خبرنگار بی‌بی‌سی به وحشی‌گری عناصر ضد انقلاب نسبت به شرکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری رییس بازرسی انتخابات خراسان رضوی: مراکز شعب اخذ رای از سلامت و امنیت کامل برخوردار است انتخابات دور دوم ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تا چه ساعتی تمدید شد؟ اعزام صندوق‌های سیار برای رأی‌گیری از توان‌خواهان و افراد سالمند در مشهد + فیلم رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: درخواست داشته‌ایم زمان اخذ رأی در استان تمدید شود+ فیلم پوشش گسترده شبکه پهپادی ارتش جمهوری اسلامی در مرزهای شرقی کشور + ویدئو تهدید گروه‌های وهابی، داعش، منافقین و سلطنت‌طلبان علیه برگزاری انتخابات در خراسان‌رضوی + فیلم ویدئو| حال‌وهوای مردم مناطق مختلف مشهد در پای صندوق‌های رأی دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری رئیس کمیته فناوری ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: بیش از ۹۹ درصد استعلامات، به صورت آنلاین انجام می‌شود + فیلم ریشی سوناک استعفا کرد مادر شهید «دانیال رضازاده» و همسر شهید «رسول دوست‌محمدی» در انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد شرکت کردند (۱۵ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تیم ایران قهرمان مسابقات تک تیراندازی نظامیان ۲۰۲۲ شد

  • کد خبر: ۱۲۲۹۲۹
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
تیم ایران قهرمان مسابقات تک تیراندازی نظامیان ۲۰۲۲ شد
تیم نیروی زمینی سپاه، مقام نخست و قهرمانی مسابقات بین المللی تیراندازی ویژه نظامیان ۲۰۲۲ را کسب کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم نیروی زمینی سپاه، نماینده توانمند نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، مقام نخست و قهرمانی مسابقات بین‌المللی تیراندازی ویژه نظامیان ۲۰۲۲ را کسب کرد.

نماینده نیرو‌های مسلح کشورمان در حالی با اختلاف ۴۰ امتیاز نسبت به سایر تیم‌ها به جایگاه نخست این رقابت‌ها دست پیدا کرد که رقیبانی زبده، آماده و توانمند از کشور‌های قدرتمند نظامی همچون چین، روسیه، ازبکستان، بلاروس، آذربایجان و زیمباوه نیز در این مسابقات حضور داشتند.

تیم منتخب کشور جمهوری خلق چین در مجموع مراحل سه گانه و بخش‌های بیست گانه این مسابقات، پس از جمهوری اسلامی ایران به مقام دوم رسید.

تیم منتخب تک تیراندازی فدراسیون روسیه و کشور جمهوری ازبکستان نیز در مجموع امتیازات هر سه مرحله، پس از ایران و چین،  مشترکا با امتیاز برابر، در جایگاه سوم رقابت‌های تک تیراندازی نظامیان ۲۰۲۲ قرار گرفتند.

تیم تک تیراندازان ویژه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با درخشش در بخش‌های ۲۰ گانه این مسابقات، در مجموع هر سه مرحله انفرادی، دو نفره و تیم ی، مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد.

از ۲۰ بخش این دوره از مسابقات، تیم جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در ۱۶ بخش، اول شد و تنها چین و ازبکستان هر کدام در دوبخش توانستند از سایر تیم‌های شرکت کننده پیشی بگیرند.

نتیجه‌ای که تیم نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نماینده مقتدر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در برخی از بخش‌های این دوره از مسابقات برای اولین بار کسب کرد، یک رکورد ویژه است که در طول ادوار مختلف این مسابقات تاکنون، بی سابقه بوده است.

نتایج تفکیکی مراحل سه گانه این رقابت نظامی که در چارچوب معاهده صلح، دوستی و همکاری کشورهای، از اواخر مرداد ماه تا چهارم شهریور به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در یزد برگزار شد، به شرح زیر است:

مرحله انفرادی:

در این مرحله تیم منتخب تک تیراندازان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به نمایندگی از نیرو‌های مسلح کشورمان در این رقابت شرکت داشت، به مقام اول رسید.

تیم‌های جمهوری ازبکستان و جمهوری بلاروس مشترکا به مقام دوم دست پیدا کردند و تیم روسیه در رتبه سوم این مرحله جای گرفت.

مرحله دو نفره و تیمی:

جمهوری اسلامی ایران در مرحله دو نفره و تیمی این رقابت‌ها نیز توانست با فاصله امتیازی بسیار بالا، به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

جمهوری خلق چین در مجموع امتیازات مرحله دو نفره و تیمی پس از جمهوری اسلامی ایران دوم شد.

تیم تک تیراندازی نظامیان جمهوری ازبکستان در این دو مرحله، پس از ایران و چین به مقام سوم دست پیدا کرد.

پس از ایران که رتبه نخست مجموع را کسب کرد و چین که به مقام دوم و فدراسیون روسیه و ازبکستان مشترکا سوم شدند، تیم‌های منتخب کشور‌های جمهوری بلاروس، جمهوری آذربایجان و جمهوری زیمبابوه نیز با احتساب امتیازات همه مراحل، به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا ششم جای گرفتند.

جمهوری اسلامی ایران علاوه بر میزبانی شایسته این مسابقات در یزد، توانست در یک رقابت شناخته شده بین المللی که با حضور جمعی از برترین تک تیراندازان کشور‌های قدرتمند بر اساس جدیدترین شیوه نامه و استاندارد‌های نظامی دنیا برگزارگردید، با اقتدار به مقام ارزشمند نخست این رقابت‌ها دست پیدا کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->