جدیدترین نظرسنجی نتایج انتخابات آمریکا منتشر شد + جزئیات بایدن پس از ابتلا به کرونا آفتابی شد + فیلم حمله شدید هریس به ترامپ | او به دنبال بازگرداندن آمریکا به گذشته است جنجال در دیدار نتانیاهو و خانواده اسیران صهیونیست در آمریکا شهادت ورزشکاری دیگر در حمله ارتش اسرائیل به غزه پزشکیان: آنهایی که پای صندوق رای هم نیامدند، مردم ما هستند حمله موشکی حزب‌الله به شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» (۲ مرداد ۱۴۰۳) تظاهرات اعتراضی صهیونیست‌ها در «تل‌آویو» ترامپ با نتانیاهو دیدار می‌کند (۲ مرداد ۱۴۰۳) عملیات ترکیبی قسام در کرانه باختری | قسام: ۳ نظامی صهیونیست را زخمی کردیم (۲ مرداد ۱۴۰۳) آیا جو بایدن مرده است؟ بلینکن: بایدن در زمان باقیمانده ریاست جمهوری خود برای صلح در منطقه تلاش می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات اراک و استان مرکزی از فردا چهارشنبه (۳ مرداد ۱۴۰۳) پزشکیان: کشور با یک گروه، دسته و جناح اداره نمی‌شود نتانیاهو: ممکن است توافق برای تبادل اسیران نزدیک باشد سردار رادان: امسال حداکثر زمان خروج زوار اربعین از گیت‌ها، ۵ ثانیه است ترامپ: بایدن قربانی کودتا شد آیا ادارات سیستان و بلوچستان پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) است؟ جزئیات طرح سه مرحله‌ای چین برای بحران غزه اسناد وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در اختیار هکر‌ها قرار گرفت
سرخط خبرها

دیدار تخت‌روانچی با گوترش در پایان ماموریت خود در سازمان ملل

  • کد خبر: ۱۲۲۹۷۲
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
دیدار تخت‌روانچی با گوترش در پایان ماموریت خود در سازمان ملل
مجید تخت روانچی، نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد که پایان دوره ماموریت خود با دبیر کل این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید تخت روانچی، سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در پایان دوره ماموریت خود با "آنتونیو گوترش"، دبیر کل سازمان ملل دیدار و درباره پاره‌ای از مسائل گفتگو کرد.

وی در این دیدار سازنده و دوستانه با دبیرکل سازمان ملل درباره موضوعاتی همچون کنفرانس بازنگری ان پی تی، برجام و مسائل منطقه‌ای از جمله خلیج فارس و همچنین نقش سازمان ملل در عرصه بین‌المللی گفتگو کرد.

تخت روانچی پیش از این نیز سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل بود که اکنون در پایان ماموریتش،   "امیر سعید ایروانی" سفیر و نماینده  دائم جدید جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در نیویورک، جانشین او خواهد بود.

سعید ایروانی، در مسئولیت‌هایی همچون کاردار ایران در عراق، دبیر شورای راهبردی روابط خارجی و معاون امنیت بین‌الملل و سیاست خارجی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ایفای مسئولیت کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->