توضیحات یک کارشناس صنعت هوایی درباره نکات کلیدی سقوط بالگرد رئیس جمهور طرح «صیانت» منتفی شد؟ چگونه از حمله میگرنی قبل از وقوع آن جلوگیری کنیم؟ راننده ضارب در شهریار دستگیر شد + فیلم گروگانگیری به علت پشیمانی از معامله! گام‌های مهم دولت سیزدهم برای کاهش آلایندگی در شهرها پلیس کدام خودروها را توقیف می‌کند؟ هشدار کاهش سن ابتلا به آلزایمر تا دهه ۴۰ زندگی | چند توصیه کاربردی برای جلوگیری از زوال عقل دانش آموزان بخوانند| ۱۹ توصیه مهم برای امتحانات نهایی اهدای اعضای بدن جوان مرگ مغزی مشهدی جان ۶ نفر را نجات داد (۴ خرداد ۱۴۰۳) هزینه هزار میلیاردی برای خریداری دستگاه و تجهیزات پژوهشگاه جامع علوم پزشکی در مشهد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (جمعه ۴ خرداد ماه ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌ها تا اوایل هفته آینده رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد: ۱۸۶ پروژه نیمه تمام داریم که تا پایان سال تکمیل خواهد شد وزیر بهداشت: پژوهشگاه شهید رئیسی است همانند یک دانشگاه عمل می‌کند افتتاح پژوهشگاه شهید رئیسی و مجتمع آموزشی شهید خوارزمی در مشهد با حضور وزیر بهداشت+ فیلم هشدار ناپایداری جوی در ۹ استان کشور (۴ خرداد ۱۴۰۳) کشف بیش از ۲۷۰۰ عینک آفتابی قاچاق به ارزش ۱.۵ میلیارد تومان در بازار تهران ماجرای توقف یک حکم اعدام توسط شهید رئیسی و توبیخ قاضی چه بود؟ تفاوت انتقال مال غیر با کلاهبرداری ایران با جرم زدایی از مواد مخدر مخالفت کرد
سرخط خبرها

وزش باد در خراسان رضوی ادامه دارد (۶شهریورماه۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۲۳۰۸۱
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
وزش باد در خراسان رضوی ادامه دارد (۶شهریورماه۱۴۰۱)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد در سطح استان به ویژه در ساعات بعدازظهر تا پایان هفته ادامه دارد.

گروه جامعه| شهرآرانیوز؛ مرتضی اثمری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۶درجه خنکترین و سرخس با پیشینه دمای ۳۵ درجه گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان ‌تایباد با ۵۴ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

وی افزود: طی شبانه روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۳۱ و ۱۵ در نوسان بوده است و امروز دمای هوای این کلان‌شهر بدون تغییر در گرمترین ساعات ۳۱ درجه و در خنکترین ساعات به یک درجه افزایش ۱۶ درجه خواهد رسید.

اثمری ادامه داد: با بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی تا پایان هفته جاری به ویژه در ساعات بعداز ظهر افزایش سرعت وزش باد را در سطح استان خواهیم داشت و این وزش باد در نواحی جنوب شرق استان همراه با گردوخاک است. همچنین طی این مدت افزایش دما به صورت نسبی خواهد داشت

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز آسمان شهر مشهد صاف و از ساعات بهدازظهر افزایش سرعت وزش باد را خواهیم داشت.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای این شهر در ۲۴ ساعت گذشته ۶۰ بوده است، هم‌اکنون نیز شاخص کیفیت هوا ۷۵ در شرایط قابل قبول قرار گرفته است.

این شرایط هوایی احتمال بروز علائم تنفسی در افراد حساس احتمال تشدید بیماری‌های قلبی یا ریوی در بیماران قلبی و سالمندان را در پیش دارد. بر این اساس توصیه می‌شود افراد خیلی احساس فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->