رضایی: برای کسب هشتمین مدال طلا به پاریس می‌رویم برگزاری بازی پرسپولیس و تراکتور با VAR قطعی شد مراسم بدرقه کاروان پارالمپیک ایران در حرم امام‌رضا(ع) برگزار شد | ورزشکاران در محضر امام رئوف سوگند یاد کردند گراونبرخ، ستاره غیرمنتظره لیورپول در شروع لیگ محرومیت در انتظار مدافع استقلال | تتوی زشت و جنجالی احتمال غیبت بلانکو در هفته دوم قوت گرفت ویدئو| دبیر: عمل کتف حسن یزدانی ۱۰۰ درصد تکرار می‌شود علیرضا دبیر: به کامران قاسمپور اولتیماتوم دادیم که در وزن حسن یزدانی کشتی بگیرد ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال در سوپرکاپ عربستان درویش این بار رفتنی است؟ اختلاف پنهان نکونام و سمیعی در استقلال علاقه قلی‌زاده برای حضور در پرسپولیس در جلسه گاریدو و درویش چه گذشت؟ عالیشاه دو بازی آینده پرسپولیس را هم از دست داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و جنوا| اولین ناکامی مهدی پخش زنده بازی بارسلونا و والنسیا (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نتیجه بازی بارسلونا و وایادولید+ ویدئو گل‌ها| بردهای ژاوی با هنرنمایی لواندوفسکی

  • کد خبر: ۱۲۳۲۱۵
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۲
نتیجه بازی بارسلونا و وایادولید+ ویدئو گل‌ها| بردهای ژاوی با هنرنمایی لواندوفسکی
بارسلونا موفق شد در مصاف با وایادولید هم پیروز شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های لالیگا، بارسلونا موفق شد در سومین بازی خود در نیوکمپ مقابل وایادولید با نتیجه چهار بر صفر پیروز شود.

لواندوفسکی، دو بار و پدری و سرخی روبرتو یک بار دروازه حریف را گشودند تا ژاوی لبخند بزند و تا پایان هفته سوم هفت امتیازی شود. بارسایی‌ها امیدوارند اسپانیول بتواند امشب مقابل رئال امتیاز کسب کند تا در رتبه دوم جدول لالیگا باقی بمانند. بتیس با برد در هر سه هفته نخست رقابت‌ها فعلا صدرنشین است.

وایادولید نیز با تنها یک امتیاز در رده نوزدهم جدول قرار دارد و از ابتدا به عنوان یکی از کاندیداهای سقوط مطرح است.

در دیدار امشب، ترشتگن، بالده، کونده، دمبله، بوسکتس، رافینیا، پدری، گاوی، گارسیا، آرائوخو و لواندوفسکی برای بارسا به میدان رفتند. دمبله با دو پاس گل در این بازی زیبا حسابی درخشید. کونده نیز در نخستین بازی خود با لباس بارسا یک شانس صد در صدی گل را از روی خط دروازه بیرون کشید و عملکردی قابل قبول داشت.

از دقایقی دیگر رئال و اسپانیول نیز به مصاف هم می‌روند.

ویدئو گل‌های لواندوفسکی به وایادولید برای بارسلونا

 
 

ویدئو گل پدری به وایادولید

 

ویدئو گل سرخی روبرتو به وایادولید

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->