پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مسئله اصلی انتخابات است رودربایستی پنهانی پیشکسوتان استقلال: جانشین آتیلا حجازی نمی‌شویم قهرمانی آزادکار مشهدی در آسیا قلعه‌نویی: مطمئناً به جام‌جهانی صعود می‌کنیم زمان مسابقات ایران در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ | فرار شاگردان قلعه‌نویی از گروه مرگ برنامه کامل مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ + نمودار حذفی نتیجه بازی پرتغال و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| شاهکار یاران گولیسیانی نتیجه بازی ترکیه و جمهوری چک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| صعود قاطع ترک‌ها تمدید یک ساله وحید امیری با پرسپولیس + عکس پخش زنده بازی پرتغال و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی جمهوری چک و ترکیه در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلواکی و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بلژیک و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و بلژیک در یورو۲۰۲۴+ ویدئو خلاصه بازی| صعود شکننده بلژیک
سرخط خبرها

آیا کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال خواهد شد؟

  • کد خبر: ۱۲۳۴۶۰
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
آیا کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال خواهد شد؟
با انتخاب تاج بعنوان رئیس فدراسیون فوتبال، شانس حضور کی روش در تیم ملی فوتبال بیشتر از قبل شد.

احسان سرفرازی | به گزارش شهرآرانیوز، نیمکت تیم ملی فوتبال ایران یک بار دیگر لرزان شد و حالا به نظر می‌رسد با انتخاب مهدی تاج بعنوان رئیس فدراسیون فوتبال، باید شاهد حضور کی روش بعنوان سرمربی تیم ملی باشیم. کی روش روز گذشته هم پیشنهاد باشگاه الاهلی را رد کرد تا احتمال حضورش در تیم ملی ایان بیشتر از گذشته باشد.

کی روش جدی‌تر از سایر گزینه‌ها

تاج چندی پیش در یکی از مصاحبه‌های انتخاباتی خود درباره احتمال بازگرداندن کی روش گفته بود: «فکر می‌کنم کی‌روش مربی موفقی است. تنها چیزی که می‌توانم بگویم همین است. اگر انتخاب بشوم قاعدتاً به‌صورت جدی با تیمم روی بازگرداندن کی روش فکر می‌کنیم.»
بعد از این اظهارات بود که کارلوس کی روش هم با انتشار فیلمی از دوران حضورش در تیم ملی ایران، واکنش مثبتی برای بازگشت نشان داد؛ آن‌هم در حالی که فدراسیون فوتبال طبق برنامه‌های ارائه شده اسکوچیچ قرار است در فیفادی مهرماه در کشور اتریش دو بازی دوستانه مقابل اروگوئه و سنگال برگزار کند.

کی روش، برانکو و قلعه نویی

دقایقی پیش و بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال، رییس کمیته فوتبال مجلس ادعا کرد که تاج سه گزینه را برای نیمکت تیم ملی در نظر گرفته است. رحیم زارع ادعا کرد که کارلوس کی‌روش، امیر قلعه‌نویی و برانکو ایوانکوویچ سه گزینه مهدی تاج برای سرمربیگری تیم ملی ایران هستند و او پس از ریاست، از بین این سه گزینه، یکی را به عنوان سرمربی انتخاب خواهد کرد. نکته جالب در مورد این سه نام، سابقه سرمربیگری آن‌ها در تیم ملی است و در صورتی هر یک جایگزین اسکوچیچ شوند، نیمکت ایران سرمربی تازه را تجربه نخواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->