نخست وزیر عراق و ولی‌عهد سعودی بر پایان جنگ غزه تاکید کردند بلینکن به دنبال برقراری آتش‌بس ۶ هفته‌ای در غزه انهدام چند پهپاد تروریست‌ها در لاذقیه سوریه + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی حزب‌الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حماس خروج احتمالی رهبران خود از غزه را تکذیب کرد بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح سندرز: متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست هیات حماس فردا راهی قاهره خواهد شد بازداشت موعود شمخانی تایید شد انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی کاخ سفید وزیر خارجه بحرین پس از ۱۳ سال وارد دمشق شد نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا وزیر کشور: اجرای طرح انسداد مرز‌ها در حال پیگیری است کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری
سرخط خبرها

تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب خواندنی سرگذشت تنها مادر شهید ژاپنی دفاع‌مقدس+ عکس و فیلم

  • کد خبر: ۱۲۳۶۴۸
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب خواندنی سرگذشت تنها مادر شهید ژاپنی دفاع‌مقدس+ عکس و فیلم
تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب مهاجر سرزمین آفتاب؛ خاطرات خانم سبا بابائی، بانوی دلاور و تنها مادر شهید ژاپنی دفاع مقدس منتشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در مراسم سیزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب مهاجر سرزمین آفتاب؛ خاطرات خانم سبا بابائی، بانوی دلاور و تنها مادر شهید ژاپنی دفاع مقدس منتشر شد.

متن تقریظ به شرح زیر است:

"بسم الله الرّحمن الرّحیم

سرگذشت پرماجرا و پرجاذبه‌ی این بانوی دلاور، که با قلم رسا و شیوای حمید حسام نگارش یافته است، جدّاً خواندنی و آموختنی است. من این بانوی گرامی و همسر بزرگوار او را سال‌ها پیش در خانه‌شان زیارت کردم. خاطره‌ی آن دیدار در ذهن من ماندگار است. آن روز جلالت قدر این زن و شوهر با ایمان و با صداقت و با گذشت را مثل امروز که این کتاب را خوانده‌ام، نمی‌شناختم؛ تنها گوهر درخشانِ شهید عزیزشان بود که مرا مجذوب میکرد. رحمت و برکت الهی شامل حال رفتگان و ماندگان این خانواده باد

اردیبهشت ۱۴۰۱

-ساخت فیلم بر اساس زندگی خانم بابائی حرکت مهم و مؤثری در جهت معرفی و آبروبخشیدنِ به خانواده‌ی اسلامی و مرد مسلمان است، و نباید از آن غفلت شود. "

تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب سرگذشت پرماجرا، خواندنی و آموختنی تنها مادر شهید ژاپنی دفاع‌مقدس+ تصویر

براساس این گزارش، «مهاجر سرزمین آفتاب» سرگذشت یگانه مادر شهید ژاپنی دفاع مقدس، سرکار خانم کونیکو یامامورا است که در سنین جوانی پس از آشنایی با معارف دین مبین اسلام و ازدواج با یک جوان مؤمن ایرانی، آیین شینتو را کنار گذاشت، به دین اسلام و مذهب تشیع گروید و نام «سبا بابایی» را برای خود برگزید.

این کتاب به قلم حمید حسام و همکاری مسعود امیرخانی در ۲۴۸ صفحه نوشته و توسط انتشارات سوره مهر چاپ و منتشر شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->