معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

سامانه وزارت ارتباطات برای ثبت‌نام اینترنت خبرنگاری دوباره باز می‌شود

  • کد خبر: ۱۲۳۶۷۷
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
سامانه وزارت ارتباطات برای ثبت‌نام اینترنت خبرنگاری دوباره باز می‌شود
وزیر ارتباطات گفت: سامانه دولت هوشمند برای خبرنگارانی که نامشان در سامانه وزارت ارتباطات برای ثبت نام اینترنت خبرنگاری نبود، دوباره باز خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، بنابر گزارش های دریافت شده از سوی اهالی رسانه، هنوز بسیاری از خبرنگاران و اهالی رسانه که قبل از پایان مهلت تعیین شده توسط وزارت ارشاد یعنی ۲۵ مردادماه در سامانه جامع رسانه های کشور، اطلاعات خود را وارد کرده اند، پرونده شان در انتظار بررسی است اما وزارت ارتباطات هفتم شهریور را آخرین مهلت ثبت نام در سایت دولت هوشمند برای دریافت اینترنت خبرنگاری اعلام کرد و اکنون دیگر امکان ثبت نام در این سایت بسته شده است.

این موضوع ابهاماتی را درباره وضعیت اینترنت خبرنگاری ایجاد کرد.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت وگو با خبرنگار فارس در پاسخ به این سوال که با توجه به وضعیت فعلی، تکلیف بسته اینترنت افرادی که پرونده شان هنوز در وزارت ارشاد در حال بررسی است و اسم شان در سامانه وزارت ارتباطات نبود، چه می شود؟ گفت: اگر اسم افرادی در سامانه وزارت ارتباطات نیست دوباره وقت می دهیم که ثبت نام کنند.

خبرنگار فارس گفت: سامانه وزارت ارتباطات بسته شده است و حتی اگر پرونده ای در وزارت ارشاد تایید شود چون سامانه وزارت ارتباطات بسته است اصلا افراد امکان ورود به سامانه و ثبت نام را ندارند.

وزیر در این باره پاسخ داد: پس اگر کسی جا افتاده دوباره سایت را باز می کنیم. 

وی ادامه داد: قرار است به صورت دوره ای لیست بدهیم و اینترنت یک ساله است و دیر و زودتر فعال شدن آن مشکلی ایجاد نمی کند.

زارع پور در پاسخ به این سوال به جز افراد در لیست ا‌ول که بسته اینترنت برای آنها فعال شد، گویا برای افرادی که بعدا در سایت وزارت ارتباطات تایید شدند اینترنت فعال نشده است، بسته آنها چه زمانی فعال می شود؟ گفت: هنوز لیست دوم را برای اپراتورها نفرستاده ایم که فعال شود. به زودی لیست از سوی رگولاتوری ارسال خواهد شد.

برخی از خبرنگاران هم در سامانه فارس من درخواست تمدید مهلت ثبت‌نام اینترنت خبرنگاری را داشته اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->