خوابیدن روی زمین برای کمردرد خوب است یا بد؟ ترفند‌های مفید و کاربردی برای تمیز کردن و مراقبت از وسایل چوبی هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتباط جالب ایجاد نفخ با کمبود یک ویتامین خواص ویژه موز سیاه شده که نمی‌دانستید اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۱ فرودگاه کشور توضیحات جدید وزیر کار درباره حقوق بازنشستگان و اصلاح حقوق کارگران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۰ درصد زوج‌های ایرانی نابارورند | حرارت موبایل یکی از عوامل ناباروری در مردان اهدای عضو بیمار مرگ مغزی به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارس، پلنگ باغ وحش مشهد به دلیل شکستگی دست چپ همچنان تحت درمان است زیاد عرق می‌کنید؟ شاید یکی از این بیماری‌ها را دارید از کنار این علائم ساده نگذرید | ۳ نشانه هشداردهنده که ممکن است خطرآفرین باشند صدور مجوز واردات تجهیزات و داروهای ایثارگران با ارز ترجیحی ۸۷ هزار زائر خانه خدا از ۲۱ فرودگاه کشور به سرزمین وحی اعزام خواهند شد توضیح سازمان غذا و دارو درباره روغن‌های وارداتی آلوده وزیر علوم از ادغام دانشگاه‌های کم‌دانشجو خبر داد
سرخط خبرها

کارشناس هواشناسی: هفته آینده ۵ تا ۷ درجه کاهش دما را در خراسان رضوی داریم (۱۵ شهریورماه۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۲۴۴۲۵
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
کارشناس هواشناسی: هفته آینده ۵ تا ۷ درجه کاهش دما را در خراسان رضوی داریم (۱۵ شهریورماه۱۴۰۱)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: تا روز جمعه هفته جاری تغییرات دمایی در سطح استان و مشهد نخواهیم داشت، اما از اوایل هفته آینده ۵ تا ۷ درجه‌ای کاهش دما را خواهیم داشت و چند روزی هوا استان خنک می‌شود.

گروه جامعه| شهرآرانیوز؛ زهرا مبشری نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۸ درجه خنکترین و سرخس با پیشینه دمای ۳۹ درجه گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان تایباد با ۴۷ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

وی افزود: طی شبانه روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۷و ۳۴ درجه در نوسان بوده است و امروز دمای هوای این کلان‌شهر در گرمترین ساعات ۳۵ درجه و در خنکترین ساعات به حدود ۱۷ تا ۱۸ درجه خواهد رسید. تا روز جمعه هفته جاری تغییرات دمایی در سطح استان و مشهد نخواهیم داشت، اما از اوایل هفته آینده ۵ تا ۷ درجه‌ای کاهش دما را خواهیم داشت و چند روزی هوا استان خنک می‌شود.

مبشری‌نسب ادامه داد: امروز آسمان مشهد صاف و در ساعات بعدازظهر افزایش سرعت وزش باد را خواهیم داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: تا روز پنج شنبه آسمان استان صاف و پدیده غالب جوی وزش باد است و در مناطق بادخیز گاهی وزش باد شدید همراه با گردوخاک خواهد بود.
 
با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای این شهر در ۲۴ ساعت گذشته ۷۳ بوده است، هم‌اکنون نیز شاخص کیفیت هوا ۸۴ در شرایط قابل قبول قرار گرفته است.

این شرایط هوایی احتمال بروز علائم تنفسی در افراد حساس احتمال تشدید بیماری‌های قلبی یا ریوی در بیماران قلبی و سالمندان را در پیش دارد. بر این اساس توصیه می‌شود افراد خیلی احساس فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->