پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد
سرخط خبرها

جزئیات توافق تاج با کی‌روش/ حذف ۹۰۰ هزار دلاری!

  • کد خبر: ۱۲۴۵۱۵
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶
جزئیات توافق تاج با کی‌روش/ حذف ۹۰۰ هزار دلاری!
از ظهر امروز خبر توافق کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال ایران تقریبا در همه خبرگزاری‌ها مخابره شد.

احسان سرفرازی | به گزارش شهرآرانیوز، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان که در روز‌های گذشته خودش حاشیه‌های فراوانی داشته، به دستور هیئت رئیسه، وارد مذاکره با کارلوس کی روش شده تا مربی پرتغالی یک بار دیگر بلیت تهران را نهایی کند و وارد کشورمان شود.
البته مهدی تاج غیر از توافق با کی روش مأموریت مهم‌تری هم دارد و آن هم توافق با اسکوچیچ البته برای فسخ قرارداد! تاج و تیم تحت حمایتی‌اش به‌خوبی می‌دانند که یک فسخ آبرومندانه با اسکوچیچ به اندازه بستن یک قرارداد خوب با کی روش اهمیت دارد.

جلسه امروز هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هم علی‌رغم اخباری که از آن منتشر شد، برای همین موارد تشکیل شد و به تاج اعلام شده تا شخصا وارد ماجرا شود و در اسرع وقت این دو مأموریت مهم را به بهترین شکل به ثمر برساند.

البته آقای رئیس برای توافق با کی روش باید اول از همه رضایت وزارت ورزش را بگیرد تا دردسر‌های دوران ویلموتس دوباره تکرار نشود. همه تلاش‌ها برای حضور کی روش در اردوی اتریش انجام شده و حالا چندان بعید نیست این مربی با درخواست رئیس فدراسیون فوتبال اوایل هفته آینده وارد تهران شود.

به نظر می‌رسد براساس توافق‌های صورت گرفته، مدت قرارداد با کی روش در صورت توافق طرفین در پایان جام جهانی ۲۰۲۲ تا پایان جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا خواهد بود.

همچنین رئیس فدراسیون فوتبال تصمیم به برگزاری نشست با دراگان اسکوچیچ دارد تا راه‌های فسخ قرارداد با او را بررسی کند و در صورت امکان از این مربی تخفیف بگیرد، در غیر این صورت غرامت ۹۰۰ هزار دلاری (که حدود ۳۰ میلیارد تومان می‌شود) باید به این مربی پرداخت شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->