بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

بنگر: یا با بازیکنان اصلی بازی می‌کنیم یا اصلا بازی نمی‌کنیم

  • کد خبر: ۱۲۴۵۴۸
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
بنگر: یا با بازیکنان اصلی بازی می‌کنیم یا اصلا بازی نمی‌کنیم
اوضاع تیم امید وحدت خراسان در آستانه بازی امروز با آرمان‌گهر چندان امیدوارکننده نیست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتبال کشور امروز آغاز می‌شود و طبق برنامه تیم امید وحدت در مشهد باید از تیم آرمان‌گهر پذیرایی کند. مسابقه‌ای که سومین بازی تیم مشهدی محسوب می‌شود، اما بعد از برگزارنشدن بازی اول و انجام بازی دوم به بازیکنان امید به‌نوعی اولین بازی جدی تیم امید وحدت است، البته اگر برگزار شود. ماجرا از این قرار است که این تیم در آستانه این بازی هنوز نتوانسته است کارت بازی بازیکنان اصلی‌اش را از فدراسیون بگیرد و ممکن است کارت آن‌ها به بازی امروز نرسد.

اتفاقی که باعث عصبانیت محسن بنگر، سرمربی مازندرانی این تیم، شده است که در گفتگو با شهرآرا مدعی شد در صورتی که کارت بازیکنان اصلی تیمش برای بازی امروز صادر نشود، به‌هیچ‌وجه به میدان نخواهد رفت. بنگر با گله از وضعیت تیم امید وحدت گفت: بی‌گمان می‌گوییم اگر کارت بازیکنان اصلی و بزرگ‌سال ما امروز به بازی نرسد، بازی نخواهیم کرد و به‌هیچ‌وجه زیر بار فرستادن امید‌ها به زمین مسابقه نخواهم رفت. وی ادامه داد: یک ماه است که با کمترین امکانات درحال تمرین هستیم، ولی هنوز نتوانستم تیم خودم را به زمین مسابقه بفرستم. برای بازی امروز هم زیر بار بازی‌دادن به امید‌ها نمی‌روم که دوباره پنج‌شش گل بخوریم. ما تیم خیلی خوبی داریم که اگر در دو بازی قبل به زمین می‌رفت، الان وضعیت خیلی متفاوت بود.

بنگر درباره اینکه شنیده می‌شود حمیداوی در فرایند صدور کارت بازیکنان تیم امید وحدت همکاری نمی‌کند و حتی کارشکنی می‌کند نیز گفت: من نمی‌دانم این مشکلی است که باید مدیران باشگاه حل کنند. من می‌گویم مسئولان از تیم شهرشان حمایت کنند. این شهر همه‌چیز دارد؛ دو ورزشگاه درجه‌یک دارد که نمونه‌اش در کمتر شهری در ایران هست، ولی نمی‌دانم چرا مسئولانش به فکر ورزش این شهر نیستند؟! دست‌کم اگر می‌خواهید تیم را بگیرید، بگذارید این تیم شکل بگیرد تا نیم‌فصل برود جلو، بعد هر کار خواستید بکنید.

صحبت‌های محسن بنگر درحالی مطرح شد که شنیده می‌شود جایگاه او در این تیم چندان باثبات نیست و ممکن است به‌زودی جای خودش را به یک مربی مازندرانی دیگر بدهد. مربی‌ای که سابقه بازی در فوتبال اروپا را دارد و سال گذشته در مقطعی در لیگ‌برتر هم کار کرد، در اطراف باشگاه امید وحدت دیده شده است و هیچ بعید نیست جای کادرفنی فعلی این تیم را بگیرد. البته همه این‌ها منوط به برگزاری بازی امروز است، وگرنه کار امید وحدت هنوز شروع نشده تمام می‌شود. گفتنی است دیشب جلسه هماهنگی مسابقه با ناظر فدراسیون برگزار شد و تیم آرمان‌گهر که با چهار امتیاز در مکان چهارم جدول قرار دارد هم به مشهد آمده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->