«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

دفاع از عدالت نماد برجسته‌ای از حاج حیدر رحیم‌پور ازغدی در انقلاب ساخت

  • کد خبر: ۱۲۴۷۸۵
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
دفاع از عدالت نماد برجسته‌ای از حاج حیدر رحیم‌پور ازغدی در انقلاب ساخت
مدیر عامل موسسه فرهنگی قدس: دفاع غیورانه و حیدر گونه حاج حیدر رحیم‌پور از انقلاب اسلامی به ویژه در حوزه قسط و عدل که یکی از مهمترین ارکان و اصول انقلاب است از ایشان نماد برجسته‌ای در این حوزه ساخت.

گروه فرهنگ | شهرآرانیوز، علی یعقوبی در مراسم نخستین سالگرد اندیشمند انقلابی مرحوم حاج حیدر رحیم‌پور ازغدی که در سالن همایش موسسه فرهنگی قدس برگزار شد، اظهار کرد: حاج حیدر قبل از هر چیزی حیدری بود. دفاع غیورانه و حیدر گونه حاج حیدر رحیم‌پور از انقلاب اسلامی به ویژه در حوزه قسط و عدل که یکی از مهمترین ارکان و اصول انقلاب است از ایشان نماد برجسته‌ای در این حوزه ساخت.

مدیر عامل موسسه فرهنگی قدس ادامه داد: اما حاج حیدر ویژگی بارز دیگر داشت او همواره قبل و بعد از انقلاب کانونی برای همه بود. قبل از انقلاب منزل نوستالوژیک و تاریخ‌ساز ایشان همیشه پاتوقی برای شکل‌گیری حرکت‌های مبارزان انقلاب اسلامی بود. در منزل او بزرگانی همچون رهبر معظم انقلاب، دکتر شریعتی و سایر بزرگان انقلاب همیشه حضور داشتند. بعد از انقلاب خانه ایشان همچنان کلاس درس، مرجع، پناه و چراغ روشنی برای بچه‌حزب‌الله‌ها و انقلابی‌ها بود.

وی اضافه کرد: توازع، ساده زیستی، بی‌آلایشی نسبت به هرگونه رنگ و ریا و آزادگی از ویژگی‌های متمایز این مرحوم بود و امیدواریم این مراسم هرچند کوچک پاسداشتی برای این شخصیت بزرگ باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->