قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

هاشمی‌جواهری: هیات فوتبال خراسان رضوی توقعات اهالی فوتبال استان را برآورده نکرده است

  • کد خبر: ۱۲۴۹۶۱
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
هاشمی‌جواهری: هیات فوتبال خراسان رضوی توقعات اهالی فوتبال استان را برآورده نکرده است
مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی معتقد است هیات فوتبال خراسان رضوی نتوانسته توقعات جامعه فوتبال استان را برآورده کند. وقتی تیم جدید هیات فوتبال تشریف آوردند، وضعیت فوتبال خراسان رضوی بهتر از حال حاضر بود.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، علی‌اکبر هاشمی‌جواهری در برنامه تلویزیونی ورزش خراسان رضوی پیرامون وضعیت تنها نماینده این استان در لیگ دسته یک فوتبال کشور عنوان کرد: در شرایطی قرار داریم که با توجه به پیچیدگی‌های موجود، قطعا فوتبال اولویت ورزش استان است، اما شرایط هیات فوتبال خراسان رضوی به گونه‌ای است که نتوانسته توقعات جامعه ورزش و فوتبال استان را برآورده کند. وقتی تیم جدید هیات فوتبال تشریف آوردند، وضعیت فوتبال خراسان رضوی بهتر از حال حاضر بود.

وی بیان کرد: متولی هر رشته ورزشی را هیات آن رشته می‌دانم. اگر والیبال و هندبال در لیگ برتر کشور نماینده دارند، قطعا روسای هیات‎‌های آن‌ها زحمات زیادی در این خصوص کشیده‌اند.

هاشمی‌جواهری یادآور شد: اگر هیات فوتبال خراسان رضوی در جریان فرایند نقل و انتقالاتی امتیاز شهرخودرو بوده و اقدامی برای این اتفاقات انجام نداده جای ایراد دارد، اگر در جریان نبوده باز هم ایراد دارد که چرا باید برای تنها نماینده استان در لیگ یک فوتبال کشور این اتفاقات برایش رخ بدهد.

وی گفت: زمانی که متوجه شدم این اتفاق رخ داده است، از هیات فوتبال استان، خریدار و فروشنده تقاضا کردم جلسه‌ای برگزار کنند. در حال حاضر نیز مقرر شده یکشنبه، ۲۱ شهریور جلسه‌ای پیرامون مشکلات این تیم برگزار کنیم. امیدوارم تمام استان پای کار بیاید. در حال حاضر نیز دنبال مقصر نیستیم. پس از تشکیل این جلسه سعی خواهیم کرد تمام صاحب نظران و نهاد‌های نظارتی پای کار بیایند تا بهترین تصمیم ممکن اتخاذ شود.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی تصریح کرد: باید وحدت و همدلی در استان شکل بگیرد. وقتی احسان اصولی معتقد است که هیات فوتبال استان تحت نظر فدراسیون فوتبال قرار دارد و به اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی ارتباطی ندارد، دیگر فضای همدلی و همکاری شکل نخواهد گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->