برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟
سرخط خبرها

معرفی بدترین و کم‌فروش‌ترین آیفون ۱۴

  • کد خبر: ۱۲۵۵۱۰
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷
معرفی بدترین و کم‌فروش‌ترین آیفون ۱۴
یکی از مدل‌های آیفون ۱۴ تا این لحظه بسیار کم فروش بوده و شاید به سرنوشت مدل مشابه در آیفون ۱۳ دچار شود.

به گزارش شهرآرانیوز، شرکت اپل به تازگی در رویداد هیجان‌انگیز خود خانواده آیفون ۱۴ را به همراه اپل واچ سری ۸، اپل واچ اولترا و اپل واچ SE ۲ به نمایش گذاشت. یکی از معدود نقاط تمایز خانواده آیفون ۱۴ نسبت به آیفون ۱۳، مدل جدیدی تحت عنوان «پلاس» بود که از قضا از زمان آغاز پیش‌فروش تا به اینجا کم فروش‌ترین عضو این سری گوشی بوده است.

«مینگ-چی کوئو» (Ming-Chi Kuo) از شرکت TF Securities که به ارائه اخبار و جزئیات معتبر درباره اپل شناخته می‌شود، به تازگی گزارشی با محوریت پیش‌فروش آیفون جدید منتشر کرد. این گزارش نشان می‌دهد که میزان تقاضای آیفون ۱۴ پرو مکس از مدل پرو مکس آیفون ۱۳ در سال گذشته پیشی گرفته است. از طرفی دیگر، تقاضای آیفون ۱۴ پرو تقریباً در حد و اندازه آیفون ۱۳ پرو است.

معرفی بدترین و کم‌فروش‌ترین آیفون ۱۴

 با وجود این، وضعیت دو مدل معمولی آیفون ۱۴ تعریف چندانی ندارد. به صورت کلی، به نظر می‌رسد که مشتریان بیشتر از مدل‌های مقرون به صرفه‌تر، به مدل‌های گران‌تر این گوشی پرچمدار تمایل دارند. به ادعای تحلیل‌گر مذکور، مدل پلاس کم فروش‌ترین عضو خانواده آیفون ۱۴ به حساب می‌آید؛ در حدی که تقاضا برای آن حتی از آیفون ۱۳ مینی کمتر بوده است. این درحالی است که اپل آیفون ۱۳ مینی را به خاطر کمبود تقاضا از مجموعه گوشی‌های آیفون کنار گذاشته بود.

اپل آیفون ۱۴ پلاس را با این فرض روانه بازار کرد که این مدل به عنوان یک مدل بزرگ‌تر، اما ارزان‌تر از مدل‌های پرو با استقبال گسترده مواجه خواهد شد. با این حال، حداقل در حال به نظر می‌رسد که این رویکرد ثمربخش نبوده است. آیفون ۱۴ پلاس به قدری کم فروش بوده که حتی میزان تقاضا برای آن به پای آیفون SE ۲۰۲۲ هم نمی‌رسد و مجموعاً فقط ۵ درصد از کل پیش‌خرید‌ها را در بر می‌گیرد. در همین حال، دو مدل گران‌تر پرو و پرو مکس ۸۵ درصد از پیش‌خرید‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. ۱۰ درصد دیگر هم به نسخه پایه آیفون ۱۴ می‌رسد.

منبع: گجت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->