حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

افشاگری‌های سرپرست و مدیرعامل امید وحدت علیه یکدیگر

  • کد خبر: ۱۲۵۶۳۹
  • ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
افشاگری‌های سرپرست و مدیرعامل امید وحدت علیه یکدیگر
فرامرز حسینی پس از شکست سنگین امید وحدت در مصاف با شهرداری همدان اقدام به افشاگری کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، فرامرز حسینی در خصوص آخرین وضعیت تیم امید وحدت در لیگ یک اظهار کرد: دیگر حرفی برای گفتن نمانده و خطاب به مسئولان ورزش استان باید بگویم که تا اینجا هم هرکاری از دستمان برمی‌آمد انجام دادیم. با این مدیرعامل شک نکنید که وضع ما تا روز آخر مسابقات لیگ یک همین خواهدبود و این تیم جز تحقیر هیچ عایدی برای فوتبال خراسان نخواهدداشت.
وی افزود: برای سفر به همدان، جوری برنامه‌ریزی کردیم که با اتوبوس حرکت کنیم و نزدیک به زمان آغاز مسابقه به همدان برسیم تا هزینه‌ها به حداقل برسد، اما آقایی که ادعای باز کردن پنجره و پرداخت دلاری دارد، حتی ۱ هزار تومانی به ما نداد. بخشی از پول اتوبوس را هیات فوتبال از جعفر خوشحال، مربی مشهدی قرض گرفت و برای تامین هزینه غذای بازیکنان و خوردن صبحانه، نهار و شام تیم، ۸ میلیون تومان از علی حنطه قرض گرفتم.
حسینی تاکید کرد: کسی که ۵ میلیون پول ندارد به ما بدهد، چطور می‌خواهد رضایت میروسلاو و کوزین را جلب کند؟ در خصوص پولی هم که تا امروز به حمیداوی و کوزین داده‌شده به نهاد‌های نظارتی به محض بازگشت به مشهد توضیح خواهم‌داد که آگاه شوند و ورود کنند. صادقانه بگویم برخی مسئولان چند بار از من خواسته‌بودند که وقایع وحشتناک و تلخی که در این مدت رخ داده را به اطلاعشان برسانم، اما امیدوار بودم که این فرد اصلاح شود. متاسفانه تنها نتیجه ادامه سکوت من، مضحکه شدن فوتبال خراسان در سطح است.
وی مدعی شد: صبح بازی مجبور شدیم به بازیکنان جوان تیم، چای و کیک بدهیم تا در هزینه‌ها صرفه جویی کنیم. سایر وعده‌های غذایی را هم در رستوران‌های بین‌راهی خوردیم تا بتوانیم پولی که از حنطه گرفته‌ایم را مدیریت کنیم، اما در کمال تعجب شنیده‌ام که چوپانی به مسئولان گفته ۱۰ میلیون پول نقد به من داده است؛ چنین ادعایی را اگر اثبات نکند حق شکایت برای من محفوظ است.
سرپرست امید وحدت با اشاره به جو رختکن تیم در بین ۲ نیمه بازی با شهرداری همدان گفت: برای اینکه تیم منحل نشود، رنج سفر را به جان خریدیم و الحق این بازیکنان جوان از جان مایه می‌گذارند، اما بضاعت تیم ما همین است. بین ۲ نیمه که با شکست ۵ بر ۰ به رختکن رفتیم، گریه می‌کردند و خواهش می‌کردند که به زمین نروند تا بیشتر از این تحقیر نشوند. در نهایت آن‌ها را به زمین فرستادیم و الحق با اینکه حریف فشار زیادی وارد کرد فقط ۲ گل خوردند. این بچه‌ها گناهی ندارند و تحت این شرایط هیچکس نمی‌تواند امیدی به آینده و حفظ آبروی استان داشته‌باشد.
حسینی مدعی شد: کاش مدیرعامل امید وحدت بگوید قسط اول کوزین را چه کسی داد و در ازایش چه چیزی خواست؟ کاش بگوید ماجرای بازیکنی که در نخستین بازی خانگی تیم امید وحدت، ۱ نیمه غیرقانونی با نام بازیکن دیگری بازی کرد چیست؟ در آن بازی محسن بنگر و کادرش که روی سکو‌ها بودند، من هم که به عنوان سرپرست روی نیمکت بودم، چه اتفاقاتی توسط چه کسی در رختکن و راهرو‌های ورزشگاه ثامن‌الائمه رقم خورد؟
وی با تشکر از علی حنطه گفت: اگر حنطه نبود، واقعا نمی‌دانستم در شهر غریب و در جاده چه کار باید می‌کردیم؟ از حنطه تشکر می‌کنم که به خاطر رفاقت و مرامی که داشت به داد ما رسید تا این بچه‌ها حداقل نهار بتوانند بخورند و راهی زمین شوند. در این مدت حنطه به عنوان یک پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی از مدیرعامل تیم امید وحدت دلسوزتر برخورد کرده‌است.
حسینی با اشاره به بدهی تیم امید وحدت به یک هتل در مشهد گفت: باورنکردنی است، اما هنوز کارت ملی محسن بنگر حتی در این هتل گرو مانده‌است. کادرفنی و بازیکنان سابق باشگاه، روزی نیست که به من زنگ نزنند و در خصوص وضعیت کارت‌های ملی‌شان نپرسند. بنگر هزینه اتاقش در هتل را شخصا پرداخت کرده، اما هنوز بدهی تیم به هتل پرداخت نشده‌است و همین موضوع موجب شده تا کارت‌های ملی افراد گرو باقی بماند.

۴۰ میلیون خرج سفر به همدان کردم

اما حمید چوپانی ضمن تکذیب ادعا‌های فرامرز حسینی، سرپرست باشگاه امید وحدت اظهار کرد: تاکنون هرچه پول بوده از جیبم هزینه کرده‌ام و ۷ میلیارد خرج تیم کرده‌ام. تازه فهمیده‌ام که افرادی را دور خودم جمع کردم که هرکدام به یک باند و جریان وصل هستند.
وی افزود: حسینی و زارع دیگر سمتی در باشگاه نخواهندداشت و جانشینان آن‌ها به زودی اعلام و معرفی می‌شوند. اشتباه بزرگم انتخاب افرادی از جمله محسن بنگر و حسینی بود، تازه فهمیده‌ام رد پای دلالان و افرادی که بازیکن می‌آورند در تیمم از چه طریقی بوده‌است.
وی در خصوص اتفاقات عجیبی که در سفر امید وحدت به همدان رخ داده ادعا کرد: ۱۰ میلیون نقد تراول به حسینی دادم و حالا می‌گوید من پولی نداده‌ام و استوری می‌گذارد که علی حنطه ۵ میلیون به تیم داده‌است. او اگر صادق است حساب و کتاب‌های سفر‌های قبلی را چرا نمی‌آید مجددا جمع و تفریق کنیم؟ برای سفر به تهران بابت ایفمارک، بابت سفر به تالش مگر از من رسید گرفته که حالا می‌گوید چاووشی و فرجی شاهد هستند پای اتوبوس پولی نداده‌ام؟ در یکی از خیابان‌های مشهد به او پول دادم و حالا مدعی است تیم گیر ۵ میلیون بوده و علی حنطه وارد شده است.
وی مدعی شد: ۴۰ میلیون پول بابت سفر به همدان خرج کرده‌ام. اگر جعفر خوشحال هم پولی داده، به خاطر رفاقتم با وی پرداخت کرده‌است وگرنه هیات تابحال چه کار برای ما کرده که این دفعه دومش باشد.
چوپانی در خصوص شایعه دریافت پول از پدر یکی از بازیکنان برای پرداخت قسط اول کوزین تاکید کرد: این پول را از یکی از دوستانم قرض کردم و بابتش چک داده‌ام. باید ظرف ۱ ماه پول وی را پس بدهم و این ادعا درست نیست. بعضی افراد به هیات فوتبال رفتند و برای خود قرارداد‌های چندصد میلیونی ثبت کردند که باید پاسخگو باشند.
مدیرعامل امید وحدت گفت: روحم از ورود بازیکنان پولی به تیم خبر نداشت و این کار‌ها را با اطلاع سرمربی سابق تیم، محسن بنگر برخی افراد انجام دادند.
چوپانی در خصوص آخرین وضعیت بدهی‌های این تیم و پنجره بسته امید وحدت گفت: از ابتدا با قلیچی به عنوان دوست و معتمد میروسلاو توافق کرده‌بودیم که به شرطی به وی پول می‌دهیم که پنجره تیم باز شود. وقتی پنجره باز نشده، چرا باید به او پول بدهم؟ الان پولی که به کوزین داده‌ام و پنجره را هم باز نکرده، چه کسی به من برمی‌گرداند؟ پس از اینکه جلسه‌ای با هاشمی جواهری برگزار کنیم و در حضور مالک باشگاه، پول ۴ میلیارد قسط دوم خرید امتیاز را به حمیداوی و شهرخودرو بپردازیم، جلسه‌ای با قلیچی مجددا برگزار می‌کنیم تا با توافق دوباره، پنجره باز شود و ۸ بازیکن جدیدی که اصولی قولش را داده به تیم اضافه کنیم.
چوپانی در خصوص آخرین سرمربی تیمش گفت: خودم به سنگچولی گفتم به همدان نرود و او سرمربی ماست.
وی در رابطه با اینکه هنوز کارت ملی برخی از بازیکنان و کادرفنی سابق باشگاه از جمله محسن بنگر در هتلی در مشهد گرو مانده، افزود: بله این ماجرا صحت دارد و پس از اربعین با مدیریت هتل جلسه خواهیم‌داشت و ماجرا را حل خواهیم‌کرد. اگر بخواهم در خصوص اتفاقاتی که رخ داده حرف بزنم، شک نکنید که برخی مدیران و افراد دیگر جرات نخواهندکرد در برابر مردم بایستند. به قدری ما را اذیت کردند که سالاری، مالک باشگاه بعد از بازی چوکا تیم را رها کرد و کل فشار تیم این هفته‌ها روی خودم بود. بالاخره شب گذشته وی را مجاب کردم که برگردد و کمک کند تا از این وضعیت بحرانی خارج شویم.

تکذیب صحبت چوپانی توسط خوشحال

جعفر خوشحال هم در خصوص پرداخت پول برای اتوبوس تیم امید وحدت گفت: رفاقتم با چوپانی برایم محترم است، اما من اگر پول دادم تا تیم راهی همدان شود به احترام خواسته محسن حیدری، دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی بود.
با همه این تفاسیر و دعواها، اما آنچه مبرهن است اینکه فوتبال خراسان درگیر حواشی بزرگی شده و در نهایت، بزرگ‌ترین بازنده این ماجرا‌ها همین فوتبال خراسان خواهدبود.
منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->