به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت الاسلام حجت گنابادینژاد معاون هماهنگی مدیریت امور زائرین استانداری اظهارداشت: در حال حاضر تلفن همراه و اینترنت با اکثر نیازهای زائرین ارتباط دارد. تهیه بلیط، رزرو محل اسکان، پرداخت هزینههای سفر و کسب راهنمایی و اطلاعات وضعیت راهها و آب و هوا و... همه به تلفن همراه و اینترنت وابسته است.
او در ادامه تاکید کرد: اینترنت ایمن، پوشش حداکثری جغرافیایی در سطح استان و بهویژه شهر مشهد و بافت مرکزی شهر، افزایش پهنای باند اینترنت با توجه به گستردگی حضور زائر دهه آخر صفر یک اولویت جدی است و عدم پاسخگویی و اختلال در ارائه خدمات پذیرفته نمیباشد.
گنابادینژاد با اشاره به وظایف مسئولان اداره کل ارتباطات و فن آوری و شرکتهای مخابرات استان، اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل به برنامه ریزی و مدیریت توام با ابتکار عمل، تاکید کرد و گفت در تحقق نیازهای زائرین نباید منتظر ابلاغ مرکز باشیم.
در این جلسه مدیرکل ارتباطات و فن آوری اطلاعات و مخابرات استان و مسئولان همراه اول، ایرانسل، تالیا و فن آوری آستانقدس رضوی، ارتقاء ظرفیت ها و مجموعه آمادگی های پیش بینی شده برای دهه آخر صفر را گزارش دادند.
منبع: استانداری خراسان رضوی