فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

انتشار فراخوان پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی (۲۳ شهریورماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۲۵۶۸۰
  • ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷
انتشار فراخوان پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی (۲۳ شهریورماه ۱۴۰۱)
فراخوان پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با دعوت از هنرمندان منتشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران به صورت غیررقابتی از ۲۰ تا ۲۵ آبان ماه در شهر کرمان برگزار خواهد شد.

این جشنواره به دبیری محمدعلی مرآتی و با حمایت دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری انجمن موسیقی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برگزار می‌شود.

در فراخوان این جشنواره آمده است: «سابقه خانواده بزرگ تاریخی «ایران فرهنگی» در گذشته، شامل محدوده‌ای از کناره‌های سند تا قفقاز از یک سو، و آناتولی و بین‌النهرین تا ماوراءالنهر از سوی دیگر بوده است. پدیده‌های موسیقایی در این منطقه تاریخی هویت‌ساز، شامل کشورهای بسیاری است که همگی سهمی به سزا در رشد و هماهنگی این تشکل بزرگ فرهنگی داشته‌اند و می‌توان آن را در گفتمانی عمیق‌تر به عنوان «گفتمان موسیقایی جهان اسلام» مطرح کرد.

پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با قابلیتی گسترده از نمایندگان سنت‌های موسیقایی کشورهای همسایه دعوت می‌کند تا در یک سازوکار علمی_ هنری، این وحدت گفتمان موسیقایی جهان اسلام را ترسیم کرده و آن را در قالب‌های گوناگون به گوش برسانند. هدف اصلی این جشنواره، بدون برتری‌طلبی یک فرهنگ موسیقایی بر دیگری، پرداختن به اشتراکات موسیقایی جوامع مسلمان در حوزه ایران فرهنگی کهن و چیدمان این رنگین کمان فرهنگی، در یک میدان هنری برای نشان دادن وحدت بزرگ اسلامی است.

این جشنواره از ۲۰ تا ۲۵ آبان برابر با ۱۱ تا ۱۶ نوامبر ۲۰۲۲ در شهر کرمان و در گستره ملی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به صورت غیررقابتی برگزار خواهد شد. ستاد پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی با انتشار این فراخوان از تمامی هنرمندان حوزه موسیقی اقوام داخلی و خارجی (حوزه ایران فرهنگی جهان اسلام) در عرصه‌های فعالیت‌های اجرای صحنه‌ای و پژوهشی دعوت می‌کند در صورت تمایل، با مطالعه دقیق این فراخوان و ارسال آثار و مدارک لازم برای شرکت در جشنواره اعلام آمادگی کرده و در برگزاری هر چه پربارتر این رویداد مشارکت کنند.

درخواست‌های ارسالی پس از بررسی و تأیید کارشناسان «هیئت انتخاب آثار و گروه‌ها» امکان دعوت به پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی را خواهند یافت. پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی در دو بخش «اجرای صحنه‌ای» و «فعالیت‌های پژوهشی» برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->