حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد
سرخط خبرها

نتیجه و ویدئو کشتی حسن یزدانی و ماکوئف از اسلواکی در نیمه‌نهایی قهرمانی جهان بلگراد ۲۰۲۲

  • کد خبر: ۱۲۵۸۱۲
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
نتیجه و ویدئو کشتی حسن یزدانی و ماکوئف از اسلواکی در نیمه‌نهایی قهرمانی جهان بلگراد ۲۰۲۲
حسن یزدانی در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان، بلگراد به مصاف رقیبی از اسلواکی رفت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، حسن یزدانی، کاپیتان و کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان پس از ۲ پیروزی ساده، در مرحله نیمه نهایی قهرمانی کشتی جهان به مصاف ماکوئف از اسلواکی رفت. این دیدار لحظاتی قبل با نتیجه ده بر صفر و امتیاز عالی به سود حسن یزدانی به پایان رسید تا کاپیتان خیلی راحت راهی فینال شود.

تیلور و دائولبتکوف از آمریکا و قزاقستان دیگر کشتی گیران برگزار کننده مرحله نیمه نهایی این وزن بودند که تیلور هم با امتیاز عالی یازده بر صفر از سد حریف خود گذشت.

حسن یزدانی با صعود به فینال مسابقات جهانی صربستان ضمن قطعی کردن مدالش، تعداد مدال‌های دوران حرفه‌ای خود در مجموع مسابقات جهانی و المپیک را به عدد ۸ رساند.

غلامرضا تختی در سال ۱۳۴۱ به مدال نقره جهان رسید و هیچ کس فکر نمی‌کرد که رکورد ۷ مدال جهانی و المپیک او تا ۶۰ سال بعد نیز همچنان پابرجا باشد. نخستین کسی که توانست با این رکورد برابری کند، ژنرال ۷ مداله کشتی فرنگی ایران یعنی حمید سوریان بود که او هم نتوانست از این رکورد عبور کند. همچنین عبدالله موحد و علیرضا حیدری هم هر کدام با ۶ مدال جهانی و المپیک در رده سوم پرافتخارترین کشتی‌گیران کشورمان دارند.

 

ویدئو کشتی حسن یزدانی و ماکوئف در نیمه نهایی قهرمانی جهان

تعداد بازدید : 797
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->