آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
سرخط خبرها

یک فوتی و ۱۱مصدوم بر اثر۲ سانحه رانندگی در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۲۵۸۸۲
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
یک فوتی و ۱۱مصدوم بر اثر۲ سانحه رانندگی در خراسان رضوی
واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس و تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری کوئیک و پژو آر.دی در خراسان رضوی یک فوتی و ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز، مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس و تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری کوئیک و پژو آر.دی در خراسان رضوی یک فوتی و ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت.

محمد علیشاهی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نخستین حادثه تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری کوئیک و پژو آر.دی در جاده قوچان- چناران بود که ۶ مصدوم بر جای گذاشت.

وی ادامه داد: این حادثه ساعت ۱۹:۳۶ دیشب رخ داد و پس از وقوع تصادف یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد و مصدومان این حادثه به بیمارستان ثامن الائمه شهر چناران منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دومین حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس در شهر طرقبه نرسیده به روستای نغندر بود که بامداد امروز رخ داد و یک فوتی و پنج مصدوم بر جای گذاشت.

علیشاهی افزود: پس از وقوع حادثه ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد و مصدومان این حادثه به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۶ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->