تعداد رای ها و نتیجه انتخابات دور اول ریاست جمهوری در استان تهران | سبقت پزشکیان از جلیلی کمبود ۱۷۶ هزار معلم در سال تحصیلی جدید | حدود ۷۲ هزار معلم تا مهر امسال بازنشسته می‌شوند تبلیغات نامزد‌های راه‌یافته به دور دوم، آغاز شد (۱۰ تیر ۱۴۰۳) معاون رئیس جمهورآمریکا: مناظره با ترامپ، ساعت خوبی برای بایدن نبود تظاهرات بزرگ مردم کراچی در حمایت از فلسطین و توقف جنگ در غزه حمله پلیس رژیم صهیونیستی به تظاهرات کنندگان در قدس اشغالی + عکس حملات روسیه در شرق اوکراین ۱۲ کشته بر جای گذاشت سرتیپ سریع: بزودی از قایق جدید نظامی نیروهای مقاومت یمن رونمایی می شود جنبش ملی «غیرمتعهد» آمریکا خطاب به بایدن: مسیر خود در مورد غزه را تغییر دهید اسپانیا به شکایت درباره نسل کشی اسرائیل می‌پیوندد ابراز نگرانی آلمان درباره دور دوم ریاست جمهوری ترامپ اذعان تل آویو به هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی دیگر در غزه زلنسکی باز هم از غرب سلاح خواست گروه های حقوق بشری، اظهارات ترامپ علیه فلسطینی ها را مصداق بارز نژاد پرستی دانستند خانواده اسرای صهیونیست: نتانیاهو بارها مانع از دستیابی به توافق مبادله اسرا شده است + فیلم باقری: ایران بزرگترین قربانی سلاح شیمیایی در تاریخ معاصر است مقام حماس: ۷۰ درصد ساکنان نوار غزه با خطر قحطی مواجه هستند اخبار ضد و نقیض رسانه‌های عبری درباره توافق مبادله اسرا اذعان به شکست کارشناس اسرائیلی: دوره پیروزی‌های ما به پایان رسیده است
سرخط خبرها

وندی شرمن: مذاکرات احیای برجام به «بن‌بست» رسیده‌است

  • کد خبر: ۱۲۵۹۱۲
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
  • ۱
وندی شرمن: مذاکرات احیای برجام به «بن‌بست» رسیده‌است
شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا گفت: ما در بن‌بست هستیم از این لحاظ که ایران در آخرین دور مذاکرات پاسخ بسیار سرسختانه‌ای به ما داد که برای ما قابل قبول نبود.

به گزارش شهرآرانیوز، وندی شرمن، معاون وزیر خارجه آمریکا که کشورش ناقض توافق هسته‌ای برجام به شمار می‌رود مدعی شده که مذاکرات احیای برجام  به «بن‌بست» برخورده است.

شرمن امروز جمعه در جلسه‌ای به میزبانی واشنگتن‌پست مدعی شد ماه گذشته اتحادیه اروپا به عنوان تسهیل‌کننده مذاکرات وین پیشنهادی در خصوص احیای توافق ارائه کرد. او گفت پاسخ ایران به این پیشنهاد «برای ما غیرقابل قبول» بود.

شرمن گفت: «ما در بن‌بست هستیم از این لحاظ که ایران در آخرین دور مذاکرات پاسخ بسیار سرسختانه‌ای به ما داد که برای ما قابل قبول نبود. ما پیام خود درباره اینکه فکر می‌کنیم چه چیزهایی ضروری چه هستند و مولفه‌های اصلی در اینجا چه هستند را برای ایران فرستادیم.»

روزنامه واشنگتن‌تایمز نوشته‌اند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه از ارائه توضیحات بیشتر درباره جزئیات پاسخ ایران خودداری کرده است. چند روز پیش آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا به خبرنگاران گفت که حصول توافق در آینده نزدیک محتمل نیست.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States of America
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
0
0
به جهنم
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->