برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت و اتوماسیون صنعتی در مشهد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کشف ۲۸ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز شماره‌گذاری نیسان آبی متوقف شد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) تورم تولیدکننده از ۱۰۳ درصد به کانال ۳۹ درصد رسید خروج پول حقیقی با وجود بازار مثبت! | گزارش وضعیت بورس (۱۲ تیر ۱۴۰۳) سکه امامی وارد کانال ۴۳ میلیون تومان شد | طلا در مشهد گران‌تر شد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) قیمت جدیدترین گوشی‌های پرچم‌دار (۱۲ تیر ۱۴۰۳) آرامش در بازار طلا و ارز | قیمت امروز طلا، سکه، دلار و ارز دیجیتال (۱۲ تیر ۱۴۰۳) بهترین کولر گازی برای شهر تهران کشف بیش‌از ۲۳۰۰ قرص و کالا‌ی آرایشی تقلبی از یک لباس‌فروشی در مشهد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) خودرو‌های خارجی صفرکیلومتر را در مشهد چند بخریم؟ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) بررسی قیمت خودرو‌های صفر داخلی در مشهد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت از چه زمانی آغاز می‌شود؟ خرید تضمینی گندم مازاد کشاورزان خراسان‌رضوی به ۳۲۵ هزار تُن رسید (۱۲ تیر ۱۴۰۳) پیش‌فروش خودرو هایما 7x ایران خودرو از فردا (۱۳ تیر ۱۴۰۳) + جدول و قیمت خودرو ۱۶۲ تُن تخمه آجیلی در خراسان‌رضوی تولید شد جریمه راه‌اندازی کاریابی‌های غیرمجاز اعلام شد مرخصی کارمندان و کارگران در قانون کار چگونه محاسبه می‌شود؟ عقب‌نشینی قیمتی مالکان از رقم‌های پیشنهادی اجاره (۱۲ تیر ۱۴۰۳) شرایط دریافت وام خودرو در سال ۱۴۰۳ + مدارک لازم برای درخواست وام خودرو قیمت انواع میوه‌ها در مشهد | طالبی ارزان شد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) فروش قسطی خودروی برقی کرمان موتور آغاز شد + جزئیات (۱۲ تیر ۱۴۰۳) ارسال صورت حساب‌های الکترونیکی مودیان مالیاتی به ۱۷۴ هزار فقره رسید (۱۱ تیر ۱۴۰۳) در بهار امسال چند هزار سهامدار در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند؟ ۱۵ تیر سامانه بانک مرکزی به سامانه املاک و اسکان متصل خواهد شد معرفی چند تکنیک اجاره نشینی به سبک خوش‌نشینی | چگونه خانه اجاره کنیم؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

خودرو‌های وارداتی رسوبی به مزایده می‌روند + لیست خودرو‌ها (۲۸ شهریورماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۲۶۲۰۲
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
خودرو‌های وارداتی رسوبی به مزایده می‌روند + لیست خودرو‌ها (۲۸ شهریورماه ۱۴۰۱)
۶۲ دستگاه لکسوس، ۴۵۹ دستگاه از خانواده هیوندا، ۱۵۴ دستگاه تویوتا، ۴۳ دستگاه پورشه، ۱۸۲ دستگاه کیا، ۱۵۲ دستگاه بی ام و، ۸ دستگاه بنز، یک دستگاه وولوو و یک دستگاه بی نام به مزایده گذاشته خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز،مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی جزئیات مزایده خودرو‌های رسوبی وارداتی را اعلام کرد.

عبدالمجید اجتهادی در نشست خبری جزئیات تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی وارداتی، با اشاره به پرونده موسوم به ثبت سفارش در سال ۱۳۹۶، اظهار کرد: این پرونده در سال ۱۳۹۷ در دادگاه انقلاب تشکیل شد. ۱۰۶۲ خودروی خارجی صفر کیلومتر به دلیل مشکلات ثبت سفارش از گمرک ترخیص نشدند و برای جلوگیری از تضییع این خودرو‌ها که در شرایط خوبی نگهداری نمی‌شدند اجازه برگزاری مزایده به سازمان اموال تملیکی داده شد.

۷ تا ۱۲ مهر بازدید از خودرو‌های رسوبی وارداتی

اجتهادی با اشاره به دستور وزیر اقتصاد مبنی بر تعیین تکلیف خودرو‌های مذکور تا پایان مهرماه اظهار کرد: با توجه به اینکه مزایده به صورت الکترونیکی است، افرادی که قصد مشارکت در مزایده را دارند باید در سامانه ستادیران ثبت‌نام کرده و برای گواهی امضای الکترونیک اقدام کنند. سپس می‌توانند نوع خودرو را انتخاب کنند. مشخصات فنی خودروها، اینکه در کدام شهر و بندر قرار دارند از چهارشنبه ۶ مهرماه روی سایت اموال تملیکی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: تاریخ بازدید از خودرو‌ها هفتم تا ۱۲ مهر بوده و افراد بعد از بازدید باید پیشنهاد خود را ارائه کرده و همزمان با آن ۱۵ درصد قیمت خودرو را به عنوان ضمانت سپرده‌گذاری کنند. متقاضیان باید حتما توجه داشته باشند که سپرده مخصوص مزایده فوق‌العاده ۵۶۵ ثبت سفارش است.

معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه اسامی برندگان مزایده در ۱۶ مهرماه اعلام می‌شود، گفت: افرادی که ضمانت‌نامه را سپرده کردند، اما پشیمان شدند تا ساعت ۱۴ سیزدهم مهر ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت ستادیران انصراف خود را اعلام کنند.

شرکت اشخاص حقیقی و حقوقی در مزایده

اجتهادی با بیان اینکه خودرو‌های بالای ۲۵۰۰ سی‌سی در لیست این خودرو‌ها قرار ندارند، اظهار کرد: همچنین هیچ سرقتی از این خودرو‌ها صورت نگرفته است. این خودرو‌ها برای فروش داخل بوده و شماره‌گذاری ملی می‌شود. اشخاص حقیقی با کد ملی و اشخاص حقوقی با کد اقتصادی می‌توانند در این مزایده شرکت کنند.

وی با بیان اینکه منابع حاصل از فروش این خودرو‌ها به خزانه دولت واریز می‌شود، عنوان کرد: اگر برای این خودرو‌ها رای برائت صادر شود، منابع از خزانه به حساب‌هایی که قوه قضاییه تعیین می‌کند واریز خواهد شد.

معاون وزیر اقتصاد در مورد تحویل خودرو‌ها نیز گفت: برندگان تا سه روز بعد از مزایده فرصت دارند برای تسویه مراجعه کرده و خودرو را تحویل بگیرند.

به گفته اجتهادی برای افراد محدودیتی وجود ندارد و یک فرد می‌تواند در مزایده چند خودرو شرکت کند. قیمت‌گذاری خودرو‌ها توسط هیات سه نفره از کارشناسان رسمی دادگستری انجام گرفته و قیمت پایه در سایت ذکر خواهد شد.

وی با بیان اینکه خودرو‌ها متعلق به چند فرد و چند شرکت است، در مورد دلیل توقیف آن‌ها توضیح داد: اتهام جعل ثبت سفارش بوده که قاچاق تلقی می‌شود. تعداد زیادی خودرو و ماشین آلات سنگین راه‌سازی هم توقیف شده است که باید تعیین تکلیف شوند.

به گفته معاون وزیر اقتصاد اگر خودرویی در این مزایده به فروش نرفت، دوباره به مزایده گذاشته خواهد شد.

اجتهادی همچنین تاکید کرد که مالکان خودرو‌ها هم می‌توانند در مزایده شرکت کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->