قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

نگاهی به محل برگزاری اردوی تیم‌ملی فوتبال در اتریش

  • کد خبر: ۱۲۶۳۰۶
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
نگاهی به محل برگزاری اردوی تیم‌ملی فوتبال در اتریش

به گزارش شهرآرانیوز؛ اردوی تیم‌ملی فوتبال در اتریش از چند روز پیش آغاز شده است. مهم‌ترین اردوی تیم‌ملی پیش از جام‌جهانی که با دو بازی تدارکاتی قوی برای تیم‌ملی همراه است و شاگردان کارلوس کی‌روش روز‌های اول و پنجم مهرماه به‌ترتیب با تیم‌های اروگوئه و سنگال بازی می‌کنند. دو مسابقه‌ای که به‌نوعی آخرین تیر‌های ترکش ایران قبل از تورنمنت مهم و دشوار جام‌جهانی است که ملی‌پوشان کشورمان باید با سه حریف قدرتمند اروپایی و آمریکایی جدال کنند. در این مطلب نگاهی داشته‌ایم به محل اردوی تیم‌ملی در اتریش، منطقه‌ای در جنوب وین که با امکانات خوب این روز‌ها پذیرای تیم‌ملی فوتبال است.

اردو در کنار بزرگ‌ترین مرکز خرید اتریش

وسندروف در جنوب وین، منطقه‌ای که است که تیم‌ملی در آن اردو زده است. منطقه‌ای که با دهکده‌های زیبا و جنگل احاطه شده و به یک شهربازار شناخته می‌شود. اتریشی‌های عشق خرید خوب آنجا را می‌شناسند، به‌ویژه که بزرگ‌ترین مرکز خرید کشور اتریش به‌نام Shopping City Süd نام مخفف SCS در وسندروف واقع شده است؛ مرکز خریدی که در سال۱۹۷۶ احداث شده و به‌مرور گسترش پیدا کرده است.

این مرکز خرید با مساحت ۲۳۵هزار مترمربع، بزرگ‌ترین مرکز خرید اتریش است و بیش از ۳۳۰مغازه دارد. همسایگی ملی‌پوشان با این مرکز خرید می‌تواند کار را برای ملی‌پوشان که به‌دنبال خرید هستند، راحت کند؛ هرچند باتوجه‌به قوانین سخت‌گیرانه کی‌روش، باید دید ملی‌پوشان فرصت سرزدن به این مرکز خرید را پیدا خواهند کرد یا نه. البته این مرکز خرید تنها جاذبه منطقه محل اقامت ملی‌پوشان در اتریش نیست و سندروف یکی از مدرن‌ترین پیست‌های دوچرخه‌سواری اتریش، یک پیست کرلینگ، چهار زمین گلف، شهر موتور و بزرگ‌ترین مرکز سینمایی در اتریش را هم در خود جای داده است.

هتل امن آقای داجسیک

Eventhotel Pyramide یا هتل پارامید محل اقامت تیم‌ملی در اتریش در منطقه وسندروف است. هتلی چهارستاره که توسط یک اتریشی به‌نام داجسیک بنا شده است؛ هتلی که فاصله کوتاهی تا بزرگ‌ترین بازار خرید اتریش دارد. در محوطه‌ای به مساحت ۴۵هزار متر مربع بنا شده و باتوجه‌به فضای سبزی که با گیاهان مختلفی آراسته شده، به استراحتگاهی آرام برای افراد تبدیل شده است که این هتل متفاوت را برای اقامت انتخاب می‌کنند. هتلی که مسئولان آن می‌گویند «اقامت شما در هتل خود را با امنیت لذت‌بخش می‌کنیم.» این هتل دارای یک سالن با امکانات بدن‌سازی است که ملی‌پوشان در تمرین از آن استفاده کردند.

بازی در ورزشگاه تیم سابق خداداد

تیم‌ملی فوتبال در مدت اقامت در اتریش دو بازی تدارکاتی برگزار می‌کند. تیم‌ملی در اولین بازی تدارکاتی در اتریش در روز اول مهرماه در ورزشگاه ان‌وی آره‌نا که در شهر سنت‌پولتن اتریش قرار دارد، به‌مصاف اروگوئه می‌رود. این ورزشگاه خانگی تیم SKN St. Pölten است که در لیگ دسته‌دوم اتریش حضور دارد. تیم‌ملی فوتبال در دومین بازی تدارکاتی روز ۵مهرماه در ورزشگاه موشن اینوست آره‌نا به‌مصاف تیم سنگال می‌رود.

این ورزشگاه در منطقه ماریا انزروف در حومه جنوبی وین واقع شده است و ۱۰ هزارو۶۰۰ نفر گنجایش دارد. محل برگزاری بازی دوم تدارکاتی تیم‌ملی، ورزشگاه بازی‌های خانگی تیم آدمیرا واکر است که نامی آشنا برای ایرانی‌هاست؛ تیمی که در سال۲۰۰۵ یک ایرانی به‌نام مجید پیشیار آن را خرید و حشمت مهاجرانی را به‌عنوان مدیر فنی تیم و خشایار محسنی را به‌عنوان مدیر باشگاه منصوب کرد. خداداد عزیزی و مهدی پاشازاده نیز دو بازیکن ایرانی بودند که سابقه بازی در این تیم را دارند.

قدوس و محرمی هم آمدند، فقط ماند ۳ نفر!

اردوی تیم‌ملی فوتبال ایران درحالی در اتریش برپا شده که بازیکنان لژیونر به‌مرور به جمع شاگردان کارلوس کی‌روش اضافه می‌شوند. دیروز سامان قدوس که برای سومین سال پشت‌سرهم در برنتفورد انگلیس عضویت دارد وصادق محرمی که یکشنبه‌شب ۹۰دقیقه در ترکیب دیناموزاگرب حضور داشت به محل اردوی شاگردان کارلوس کی‌روش رسید. اکنون فقط امید نورافکن، احمد نوراللهی و رامین رضاییان غایبان تیم‌ملی هستند که به‌دلیل آماده‌نشدن روادید، احتمالا تا پنجشنبه به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->