سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کلاس‌های دانشگاه تهران غیرحضوری شد؟

  • کد خبر: ۱۲۶۳۶۲
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
کلاس‌های دانشگاه تهران غیرحضوری شد؟
دانشگاه تهران با صدور اطلاعیه‌ای برگزاری غیرحضوری کلاس‌های درس خود را تکذیب کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در پی انتشار شایعه مجازی شدن آموزش دانشگاه تهران که در فضای مجازی و برخی سایت‌ها منتشر شده است، تاکید می‌کند که آموزش در دانشگاه تهران به صورت حضوری آغاز شده و بر اساس برنامه‌ریزی قبلی ادامه دارد و هیچ‌گونه تغییری در این برنامه‌ریزی اتفاق نیفتاده است.

سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران در پیامی که همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید صادر شده بود، تاکید کرده بود:"جبران آسیب انکارناپذیری که تعطیلی مطلق آموزش حضوری در دوران شیوع کرونا بر فضای نشاط محیط علمی و همچنین کیفیت آموزش وارد آورد، همت مضاعف همه اجزای آموزش عالی را طلب می‌نماید. لکن دانشگاه تهران پیشگام ازسرگیری آموزش حضوری از فروردین ماه ۱۴۰۱ شد و تمام تلاش خود را برای شکسته شدن تعطیلی مطلق آموزش حضوری برداشت. در تجربه ازسرگیری آموزش حضوری در نیمسال دوم سال تحصیلی گذشته، بسیاری از مشکلاتی که در نتیجه تعطیلی دو ساله آموزش حضوری بر فضای فیزیکی و نظام خدمت‌رسانی در حوزه دانشجویی حادث شده بود، احصا شده و در فرصت تعطیلات تابستانی به جبران نقایص و ارتقای بستر‌های خدمات دانشجویی اهتمام ورزیده شد.

اکنون که سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱، اولین سال تحصیلی دانشگاه‌ها پس از تعطیلی دوران کرونا است که از همان ابتدای آن، سال تحصیلی با آموزش حضوری آغاز می‌شود، لازم می‌دانم یک نکته کلیدی در حوزه درهم‌تنیدگی آموزش، پژوهش و فناوری در رویکرد جدید دانشگاه تهران را با اعضای محترم هیأت علمی، دانشجویان گرامی، کارکنان سختکوش و مدیران دانشگاه درمیان گذاشته و آرزوی سال تحصیلی توأم با نشاط، موفقیت و پیروزی برای عزیزان داشته باشم.

همزمان با بازآرایی ساختار پژوهش و فناوری دانشگاه تهران که طی آن فرهنگ و عمل کارآفرینانه و همچنین بسترسازی برای غلبه رویکرد حل مسئله در نظام دانشگاهی تا دل دانشکده‌ها و واحد‌های آموزشی دانشگاه تهران آورده شده است، امید داریم که آمار حدود ۱۰ هزار طرح و پروژه تحقیقاتی که در قالب پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها در دانشگاه تهران اجرا می‌شوند، خاصیت کاربردی به خود گرفته و دیگر کنج‌نشین قفسه کتابخانه‌ها نباشند. "

امروز اخباری مبنی بر غیرحضوری شدن کلاس‌های درس دانشگاه تهران در برخی رسانه‌ها منتشر شد که این موضوع تکذیب شد.

منبع: تسنیم

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->