شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت سالار آقاپور بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد هشتمی کشتی خراسان‌رضوی در بین ۳۵ استان کشور! ماشاریپوف به دنبال تمدید قرارداد با استقلال سه مسابقه امروز لیگ برتر فوتبال زیر ذره‌بین ناظران ویژه(۸ خرداد ۱۴۰۳) افشای نام داورانی که از نکونام شکایت کردند| برادران حیدری در صدر باشگاه استقلال ستاره عراقی را نمی‌خواهد پرچمداران ایران در المپیک پاریس مشخص شدند بازگشت یزدانی به تشک کشتی افشاگری پورموسوی در خصوص اتفاقات بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان+ ویدیو نابسامانی در تیم ملی جودو پخش زنده بازی النصر و الاتحاد در لیگ عربستان (۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بانوی مشهدی در راس کمیته مستریونیورس پیروانی خطاب به سرخپوشان: جواب نکونام را ندهید درویش تحت فشار هواداران پرسپولیس ادعای بیرانوند و نعمتی در رختکن: در پرسپولیس می‌مانیم اوسمار ریسک می‌کند یا احتیاط؟ موضع گیری سرخپوشان علیه داور بازی! گولسیانی با پرسپولیس در قزوین
سرخط خبرها

آغاز ریاست طهوریان بر هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۲۶۴۹۳
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
آغاز ریاست طهوریان بر هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی
مجید طهوریان عسکری برای ۴ سال رئیس هیات دوچرخه‌سواری شد.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، مجمع انتخاب هیات دوچرخه سواری استان خراسان رضوی امروز در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

این مجمع با حضور رئیس فدارسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران، مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان‌رضوی و اعضای مجمع برگزار شد.

در پایان این مجمع مجید طهوریان عسکری تک کاندیدای این هیات موفق شد از میان ۲۵ عضو مجمع با ۱۴ رای به مدت چهار سال رئیس هیات دوچرخه سورای شد و خانم مریم احمدی به عنوان نائب رئیس هیات معرفی شدند. همچنین سید مجتبی احمدی و خانم صاحب جمعی بعنوان عضو هیات رئیسه، محمد سعیدی بعنوان کارشناس خبره و مهدی قربانپور بعنوان خزانه دار رای موافق اعضای مجمع را کسب کردند.

آغاز ریاست طهوریان بر هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی

هاشمی جواهری: دکتر طهوریان کار سختی در پیش دارد

علی اکبر هاشمی جواهری مدیرکل ورزش و جوانان استان به اص بودن و سخت بودن مدیریت دوچرخه سواری در خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: کار کردن در هیات دوچرخه سواری با وجود همه زمینه‌ها و شرایطی که وجود دارد، سخت است و دکتر طهوریان انصافا کار مردانه‌ای انجام دادند و برای این پست قبول مسئولیت کردند. با توجه به اینکه مجید طهوریان عسکری عضو فعال شورای شهر مشهد است، با توجه به اختیاراتی که شورای شهر دارد این شورا می‌تواند در شهر ظرفیت‌های شهری و امکانات برای دوچرخه سواران در نظر بگیرد.

رسول هاشم کندی: دوچرخه سواری می‌تواند پتانسیل‌های گردشگری را معرفی کند

رسول هاشم کندی رییس فدراسیون دوچرخه سواری هم در پایان این مجمع گفت: وقتی یک نفر از خارج از دوچرخه سواری به هیات اضافه می‌کند نیاز به گذراندن چند ماه برای آشنایی با هیات دوچرخه سواری را دارد. وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های موجود در در این رشته گفت: دوچرخه سواری رشته و ظرفیتی است که می‌تواند پتانسیل‌های گردشگری، فرهنگ و حوزه شهری را به علاقمندان معرفی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->