نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

چرا ۳ استقلالی از تیم ملی خط خوردند؟

  • کد خبر: ۱۲۶۷۹۲
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
چرا ۳ استقلالی از تیم ملی خط خوردند؟
دلیل خط خوردن ۳ استقلالی از تیم ملی مشخص شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مهدی مهدی‌پور هافبک تیم استقلال و مهدی قائدی و محمد محبی دو وینگر استقلال به فاصله چند روز حضور در اردوی تیم ملی از جمع ملی پوشان خط خوردند و تعجب اهالی فوتبال را برانگیختند.

البته پیش از این عنوان می‌شد کی‌روش به بازیکنان دعوت شده از استقلال اعتقاد ویژه‌ای دارد اما سه بازیکن این تیم مورد تایید سرمربی تیم ملی قرار نگرفتند و این موضوع باعث دلخوری این نفرات در آستانه جام جهانی شد به طوری که حتی در تمرینات استقلال نیز حاضر نشدند.

این در حالی است که گفته می‌شود مهدی پور به دلیل عملکرد نه چندان مناسبش در استقلال و محبی به دلیل مصدومیت از جمع ملی پوشان جدا شدند و قائدی نیز به دلیل قواره ریزش مورد تایید کی‌روش قرارنگرفته، زیرا وی به بازیکنانی با قوای بدنی بالا علاقه دارد و بازیکنانی مانند آزمون، قلی زاده و انصاری فرد را به قائدی ترجیح می‌دهد.

کی‌روش معتقد است که برای بازی‌های مهم قطر به بازیکنی در خط حمله تیم ملی نیاز دارد که بتواند با قوای بدنی شرایط را به نفع تیم ملی پیش ببرد و از نظر وی بازیکنان فعلی خط حمله تیم ملی ایران به قائدی ارجحیت دارند و با اینکه این بازیکن عملکرد قابل توجهی را از زمان حضورش در استقلال ارائه کرده، اما در نهایت مورد تایید سرمربی تیم ملی ایران قرار نگرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->