نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

حریفان آسیایی‌ها در فیفادی

  • کد خبر: ۱۲۶۸۶۵
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
حریفان آسیایی‌ها در فیفادی
ماجراجویی نمایندگان قاره کهن پیش از جام‌جهانی آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ میزبانی قطر در جام‌جهانی ۲۰۲۲ باعث شده است تا قاره آسیا بیش از همیشه در بالاترین سطح فوتبال ملی جهان نماینده داشته باشد و با حساب قطر میزبان، شش تیم از این قاره در رقابت‌های جام‌جهانی حاضرند. تیم‌های آسیایی در تلاش‌اند تا بتوانند از آخرین فرصت فیفادی پیش از آغاز جام‌جهانی نهایت استفاده را ببرند و هرکدام دو بازی تدارکاتی را در برنامه‌شان جای داده‌اند. تیم‌ملی ایران که در اتریش اردو زده است، دیشب به مصاف تیم ملی اروگوئه رفت و قرار است با سنگال هم بازی کند، اما دیگر رقیبان آسیایی نیز بازی‌های جذاب و مهمی را برای گذراندن آخرین فیفادی تدارک دیده‌اند.

زورآزمایی قطر برابر حریفان آمریکایی

تیم‌ملی قطر که در گروه نخست جام‌جهانی ۲۰۲۲ باید برابر تیم‌های اکوادور، سنگال و هلند به میدان برود، در آخرین فیفادی پیش از آغاز رقابت‌ها تصمیم گرفته است تا بازی با دو تیم از قاره آمریکا را در دستورکار قرار بدهد. شاگردان فلیکس سانچز دیشب به مصاف تیم‌ملی کانادا رفتند؛ تیمی که در جام‌جهانی ۲۰۲۲ حضور دارد. قطری‌ها پس از دیدار با تیم‌ملی کانادا، مصاف با تیم‌ملی شیلی را در برنامه‌شان قرار داده‌اند؛ تیمی که می‌تواند حریف‌تمرینی مناسبی برای تیم‌ملی قطر پیش از انجام اولین مسابقه در جام‌جهانی برابر اکوادور باشد. با توجه به شباهت سبک بازی تیم‌های ملی شیلی و اکوادور، شاگردان سانچز این فرصت را دارند تا اولین بازی‌شان در جام‌جهانی را برابر تیم‌ملی شیلی شبیه‌سازی کنند.

۲ دوئل دشوار برای عربستان

تیم‌ملی عربستان که با هدایت هروه رنار صعودی مقتدرانه به جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر داشت، حالا باید در گروه سوم رقابت‌ها مقابل تیم‌های ملی آرژانتین، مکزیک و لهستان قرار گیرد. شاگردان رنار برای شبیه‌سازی دوئل با آرژانتین که اولین مسابقه‌شان در جام‌جهانی خواهد بود، مصاف با تیم‌ملی اکوادور را در نظر گرفتند؛ مسابقه‌ای که دیشب انجام شد. رنار با توجه به هم‌گروهی تیمش با تیم‌ملی مکزیک، درخواست داشته است تا با یکی از تیم‌های قاره آمریکا هم بازی تدارکاتی داشته باشند، درنهایت مصاف با تیم‌ملی آمریکا برایشان نهایی شد و قرار است عربستان‌سعودی سه‌شنبه پنجم مهر به مصاف تیم‌ملی آمریکا برود تا شاگردان هروه رنار با شبیه‌سازی بازی با دو رقیبشان در جام‌جهانی، آماده حضور در قطر شوند.

تصمیم جالب استرالیایی‌ها

استرالیا که در فیفادی قبلی در ماه ژوئن درگیر مسابقات پلی‌آف جام‌جهانی بود و توانست با شکست تیم‌ملی پرو جواز حضور در رقابت‌های جام‌جهانی را به دست آورد، در آخرین فیفادی، برنامه‌ای عجیب و جالب‌توجهی دارد و با تصمیم گراهام آرنولد قرار است فقط مقابل رقیب اهل اقیانوسیه‌شان به میدان بروند. شاگردان آرنولد که دیروز به مصاف تیم‌ملی نیوزیلند رفتند و یک بر صفر برنده شدند، در اتفاقی جالب‌توجه، در دومین بازی‌شان در فیفادی سپتامبر هم مقابل نیوزیلند به میدان می‌روند که این مسابقه سوم مهر انجام می‌شود. استرالیا در جام جهانی با تیم‌های فرانسه، دانمارک و تونس هم‌گروه است.

موری‌یاسو به‌دنبال شبیه‌سازی

تیم‌ملی ژاپن که در جام‌جهانی در گروه ششم قرار گرفته است و باید با تیم‌های اسپانیا، آلمان و کاستاریکا رقابت کند در فیفادی ماه سپتامبر، دیروز مقابل تیم‌ملی آمریکا با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید. شاگردان موری یاسو قرار است پنجم مهر نیز مقابل تیم‌ملی اکوادور قرار گیرند. به نظر می‌رسد هدف کادرفنی ژاپن از انجام این دو مسابقه تدارکاتی، شبیه‌سازی دیدار با تیم‌ملی کاستاریکا باشد.

برنامه ویژه شاگردان بنتو

تیم‌ملی کره‌جنوبی که با هدایت پائولو بنتو در گروه هشتم جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های پرتغال، غنا و اروگوئه هم‌گروه است، قصد دارد در آخرین فیفادی پیش از جام‌جهانی مقابل حریفانی از قاره آمریکا و آفریقا قرار گیرد. شاگردان بنتو در اولین مسابقه‌شان در فیفادی سپتامبر دیروز به مصاف تیم‌ملی کاستاریکا رفتند و به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند. کامرون دومین حریف تدارکاتی شاگردان بنتو پیش از آغاز جام‌جهانی قطر است؛ مسابقه‌ای که سه‌شنبه پنجم مهر برگزار خواهد شد و هدف بازیکنان کره‌جنوبی در این مسابقه، آشنایی با سبک بازی تیم‌های آفریقایی با توجه به هم‌گروهی‌شان با تیم‌ملی غناست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->