نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ایران - سنگال؛ دوستانه برای ایران، انتقامی برای کی‌روش

  • کد خبر: ۱۲۷۱۳۷
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
ایران - سنگال؛ دوستانه برای ایران، انتقامی برای کی‌روش
تیم‌ملی فوتبال فردا از ساعت ۱۸ به مصاف سنگال می‌رود.

ابوطالب عرب | شهرآرانیوز؛ در‌حالی‌که تیم‌های ملی انگلیس، ولز و آمریکا که هم‌گروهان تیم‌ملی ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر هستند، فیفادی سپتامبر را با شکست مقابل رقیبان آغاز کردند، شاگردان کی روش مقابل اروگوئه پیروز شدند تا با روحیه‌ای خوب، فردا با تیم قدرتمند سنگال رودررو شوند. سنگال که در آخرین لحظات و با غلبه بر شاگردان کی‌روش در تیم‌ملی مصر راهی جام‌جهانی قطر شد، سه‌شنبه، پنجم مهر، درحالی سومین‌بار در یک‌سال اخیر به‌مصاف تیم کی‌روش می‌رود که این مربی پرتغالی این‌بار روی نیمکت تیم‌ملی فوتبال کشورمان نشسته است.

این تیم در دو مقطع با پیروزی مقابل تیم‌های تحت‌هدایت کی‌روش، خاطرات تلخی را برای این سرمربی پرتغالی رقم زده است؛ به‌گونه‌ای‌که تیم‌ملی مصر با هدایت کی‌روش دو موفقیت بزرگ را از دست داد. شیر‌های سنگالی در دو تقابل قبلی با کارلوس کی‌روش، در فینال جام ملت‌های آفریقا و همچنین پلی‌آف جام‌جهانی ۲۰۲۲، هر دوبار در ضربات پنالتی، موفق به غلبه بر تاکتیک این مربی شدند و امیدوارند در این دیدار دوستانه نیز با شکست تیم ایران، دربرابر اندیشه‌های سرمربی تیم‌ملی کشورمان هت‌تریک کنند. ازسوی‌دیگر بازی مقابل سنگال برای کی‌روش طعم و رنگ دیگری دارد و مانند بازی با اروگوئه یک بازی کاملا انتقامی است.

سنگالی‌ها در مسابقه فردا دو غایب بزرگ دارند؛ ادوارد مندی، دروازه‌بان تیم چلسی که به‌علت مصدومیت در این دیدار غایب است و کیتا بالده، بازیکن اسپارتاک مسکو که به‌علت نقض قوانین ضددوپینگ تا ماه دسامبر از بازی‌کردن محروم است و حتی ممکن است در جام‌جهانی نیز تیم کشورش را همراهی نکند. شاگردان آلیو سیسه در بازی قبلی و در دیدار با بولیوی در روز شنبه، با گل‌زنی ستاه نامدارشان، سادیو مانه، مقابل بولیوی به برتری ۲ بر ۰ رسیدند تا با روحیه‌ای خوب راهی دیدار با ایران شوند.

حسینی و نیازمند، امیدوار به اعتماد کی‌روش

کی‌روش در تصمیمی ویژه اولین تعویض تیمش را در مصاف با اروگوئه، به خروج علیرضا بیرانوند از ترکیب و جانشینی امیر عابدزاده اختصاص داد. البته که مصدومیت بیرانوند دلیل تصمیم کی‌روش بود و با توجه به مصدومیت پیش‌آمده برای بیرانوند، حسینی و نیازمند امیدوارند بتوانند برابر شاگردان آلیو سیسه فرصت بازی به‌دست بیاورند.

زوج محبوب کی‌روش وارد می‌شوند؟

سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران در مصاف با اروگوئه به زوج کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده اعتماد کرد. کی‌روش درحالی از این دو بازیکن استفاده کرد که روی نیمکت پورعلی‌گنجی و مجید حسینی در دسترس سرمربی پرتغالی بودند. حالا با استراحت کامل، پورعلی‌گنجی و حسینی امیدوار به حضور برابر سنگال هستند. همچنین در سمت راست دفاع حردانی و در سمت چپ میلاد محمدی در دسترس کادر فنی تیم‌ملی هستند. رامین رضاییان و امید نورافکن هم به‌علت مشکلات صادرنشدن ویزا، هنوز نتوانسته‌اند به وین سفر کنند، اما در صورت سفر این دو ستاره به اتریش، آن‌ها شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی تیم‌ملی دارند.

۲ ستاره خط میانی، چشم‌انتظار بازی

امید ابراهیمی غایب بزرگ فهرست تیم‌ملی ایران برای مصاف با اروگوئه بود. ابراهیمی دقایقی پیش از آغاز مسابقه به‌علت مصدومیت و نداشتن آمادگی لازم، از فهرست تیم‌ملی خط خورد، اما حالا او در تلاش است تا بتواند برای مصاف سه‌شنبه مقابل سنگال به آمادگی ایده‌آل برسد. البته که از میان هافبک‌های دعوت‌شده به اردوی تیم‌ملی، در کنار امید ابراهیمی، میلاد سرلک هم فرصت بازی با تیم‌ملی اروگوئه را به‌دست نیاورد و چشم‌انتظار اعتماد کی‌روش برای مصاف با تیم‌ملی سنگال است.

طارمی فیکس می‌شود‌

کارلوس کی‌روش در مسابقه با اروگوئه از همه عناصر تهاجمی تیمش به‌صورت چرخشی استفاده کرد و حالا به نظر می‌رسد برای مصاف با تیم‌ملی سنگال هم با نیمکت‌نشینی احتمالی ترابی و حضور فیکس مهدی طارمی، حضور چرخشی عناصر تهاجمی تیم‌ملی در ترکیب تداوم یابد. مهدی طارمی با حضور روی نیمکت تیم‌ملی در مصاف با اروگوئه، بزرگ‌ترین شگفتی ترکیب ایران را رقم زد. البته ستاره ایرانی باشگاه پورتو در فرصتی بیست‌ودو‌دقیقه‌ای سرنوشت بازی را تغییر داد و گل‌زنی کرد تا شایستگی‌هایش را نشان بدهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->