ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

دکمه فیلتر اینستاگرام برای همیشه زده شد؟

  • کد خبر: ۱۲۷۳۸۴
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
دکمه فیلتر اینستاگرام برای همیشه زده شد؟
تجربه فیلتیرینگ در ایران می‌گویند پلتفرم‌های فیلترشده، رفع فیلتر نمی‌شود. مانند تلگرام، که هر چند بعد از اعتراضات دی‌ماه ۹۶، مدتی رفع فیلتر شد، اما در اردیبهشت‌ماه ۹۷ برای همیشه فیلتر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، «پهنای باند کاهش پیدا نکرده است. ما این موضوع را به صورت مستمر رصد می‌کنیم. بخاطر مسائل امنیتی و برخی از بحث‌ها که این روز‌ها است، ممکن است گاهی اوقات محدودیت‌هایی توسط دستگاه‌های امنیتی تصمیم گیری و اعمال شود، ولی در کل ما هیچ کاهش پهنای باندی نداشته‌ایم و پهنای باند مورد نیاز کشور را به صورت روتین تامین می‌کنیم.» این جملاتی است که عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات ابراهیم رئیسی در جلسه هئیت دولت و درپی اعتراضات مردم به گشت ارشاد و حجاب بیان کرد.  

حال از ۳۰ شهریور ماه تا به امروز علاوه بر محدود شدن اینترنت و قطع شدن کامل آن در ساعات خاصی از شبانه روز، برخی برنامه‌ها مانند واتس اپ، گوگل پلی، اینستاگرام و ... با فیلتر رو به رو شده اند.  

واتس اپ و اینستاگرام به سرنوشت تلگرام تبدیل می‌شود؟
 اینستاگرام  و واتس‌اپ دو پلتفرم اول مورد استفاده کسب و کار‌ها در سال‌های اخیر هستند. بنابر گزارش‌های منتشر شده اینستاگرام بستر تامین زندگی ۹ میلیون ایرانی است که بازاری بین ۱۸ تا ۳۲ هزارمیلیارد تومان در کشور دارد. واتس‌اپ نیز پیام رسان اول ایرانیان است که سهم آن از کل کاربران اینترنت ایران به بیش از ۷۱ درصد می‌رسد.  

اما، تجربه فیلتیرینگ در ایران می‌گویند که پلتفرم‌های فیلترشده، دیگر رفع فیلترینگ نمی‌شود. مانند تلگرام، که هر چند بعد از اعتراضات دی ماه ۹۶، مدتی رفع فیلتر شد، اما در اردیبهشت ماه ۹۷ برای همیشه فیلتر شد.  

فیسبوک و توئیتر نیز در حوادث ۸۸ بستری برای اطلاع رسانی اخبار و اعتراضات مردمی بود که درپی شدید شدن درگیری ها، مهر فیلتر بر روی آن نشست.  
منبع: قرن نو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->