آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۲۹ اسفند آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت اعلام زمان ثبت‌ نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴
سرخط خبرها

زنی که جسد شوهرش را ۱۸ماه در خانه نگه داشت! + فیلم

  • کد خبر: ۱۲۷۴۱۲
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
  • ۱
زنی که جسد شوهرش را ۱۸ماه در خانه نگه داشت! + فیلم
یک زن هندی جسد مومیایی شده شوهرش را به مدت ۱۸ ماه در خانه خود مخفی نگه داشت و از یک ماده ضد عفونی کننده برای جلوگیری از پوسیدگی گوشت استفاده کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، این زن که هویتش افشا نشده اهل اوتارپرادش هند است و باور نداشت که همسرش در ۲۲ آوریل سال گذشته مرده است.

به گزارش ایندین اکسپرس، قربانی ۳۵ ساله به نام ویملش به دلیل ابتلا به عفونت کووید-۱۹ جان باخته است. با این حال، همسرش اصرار داشت که او فقط در کما به سر می‌برد و جسد او را در اتاقی در خانه خود مخفی نگه داشت.

او ظاهراً از Dettol - یک ضد عفونی کننده - برای پاک کردن بدنش استفاده کرد که مانع از رشد باکتری‌ها روی پوست شد.

همچنین گفته می‌شود که این زن جسد شوهرش را به طور منظم ماساژ می‌دهد و آب مقدس معروف به گانگاجا را روی بدن او می‌پاشید تا او را از کما بیدار کند. یک واحد تهویه مطبوع نیز به صورت ۲۴ ساعته در اتاق کار می‌کرد و همسایه‌ها متوجه هیچ بویی از خانه نشدند.

به گفته منابع محلی سایر اعضای خانواده از جمله پدر و مادر و برادران ویملش نیز در تلاش برای حفظ جسد همکاری داشتند.



ویملش پیش از مرگش به عنوان افسر مالیات بر درآمد کار می‌کرد. جسد او تنها پس از اینکه محل کارش در نهایت یک شکایت رسمی مبنی بر اینکه از آوریل ۲۰۲۱ سر کار نبوده است، توسط مقامات کشف شد.

مقامات گزارش دادند که پوست ویملش به دلیل درمان غیرمعمول سیاه شده است. جسد او هفته گذشته قبل از سوزاندن در روز جمعه از خانه خارج شد.

گزارش شده است که همسر و سایر اعضای خانواده وی به دلیل اعمال خود با اتهامات کیفری روبرو نخواهند شد.

منبع: فرارو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
0
مردم یابگیرد بخاطر گرانی مراسم کفن ودفن اموات رادرخانه نگهدارید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->