صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان! تظاهرات هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی ۱۶ شهید و ۷۵ زخمی در جنایت جدید صهیونیست‌ها در «النصیرات»+ فیلم هاآرتص: تل‌آویو مشروعیت بین المللی خود را از دست داده است مذاکرات یمنی‌ها با وجود کارشکنی‌های آمریکا ادامه دارد تیراندازی در کنتاکی آمریکا | ۸ نفر کشته و زخمی شدند (۱۶ تیر ۱۴۰۳) پیام تبریک نصرالله به پزشکیان: حزب‌الله و مقاومت ایران را پشتیبان قوی، ثابت وهمیشگی خود می‌دانند رسانه‌های عبری: فردا اعتراضات علیه نتانیاهو به اوج می‌رسد اذعان روزنامه صهیونیستی معاریو به کنترل حماس بر غزه ناوشکن انگلیسی از دریای سرخ می‌رود واکنش مغرضانه آمریکا به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۶ تیر ۱۴۰۳) سعید جلیلی عصر امروز با رهبر انقلاب دیدار کرد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) دیدار رئیس‌جمهور منتخب با رهبر معظم انقلاب نشست مردمی مسعود پزشکیان در مرقد مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد + فیلم (۱۶ تیر ۱۴۰۳) حمله جنگنده‌های آمریکایی- انگلیسی به خاک یمن (۱۶ تیر ۱۴۰۳) رئیس جمهور منتخب با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کرد + فیلم علی اکبر ولایتی انتخاب پزشکیان به ریاست جمهوری را تبریک گفت + متن پیام
سرخط خبرها

پوتین فرمان به‌رسمیت شناختن استقلال «خرسون و زاپوروژیا» را امضا کرد

  • کد خبر: ۱۲۷۶۱۷
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
پوتین فرمان به‌رسمیت شناختن استقلال «خرسون و زاپوروژیا» را امضا کرد
رئیس‌جمهور روسیه فرمان به رسمیت شناختن استقلال مناطق خرسون و زاپوروژیا را امضا کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، طبق اسنادی که در وب‌سایت کرملین منتشر شده است، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه فرمان‌هایی را امضا کرد که خرسون و زاپوروژیا را به عنوان مناطق مستقل به رسمیت می‌شناسد.

کرملین روز جمعه میزبان مراسم امضای توافقات الحاق جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک و مناطق خرسون و زاپوروژیا به روسیه خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، در این مراسم ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و نمایندگان پارلمان این کشور شرکت خواهند کرد.

همه پرسی در منطقه دونتسک و لوگانسک در شرق و خرسون و زاپروژیا در جنوب اوکراین که اوایل سال جاری میلادی به تصرف نیرو‌های روسی درآمده‌اند، روز چهارشنبه خاتمه یافت.

براساس آمار اولیه که از سوی رسانه‌ها مختلف و پس از شمارش کمتر از ۲۰ درصد آرا در این مناطق اعلام شده است، ۹۸ درصد رای‌دهندگان در منطقه زاپروژیا به نفع پیوستن به روسیه رای داده‌اند.

همچنین ٩٧٪ شرکت‌کنندگان در همه‌پرسی در منطقه خرسون، ٩٧٪ از شرکت‌کنندگان در همه‌پرسی منطقه دونتسک و ٩٢٪ از شرکت‌کنندگان در همه‌پرسی لوگانسک به نفع پیوستن به روسیه رای دادند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->