صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟!
سرخط خبرها

برنامه ویژه گل‌محمدی برای مربی برزیلی سرخ‌پوشان

  • کد خبر: ۱۲۷۹۳۰
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
برنامه ویژه گل‌محمدی برای مربی برزیلی سرخ‌پوشان
سرمربی پرسپولیس وظایف متعددی برای یکی از مربیان این تیم در نظر گرفته است.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، پس از اضافه شدن اوسمار لاس ویرا به کادرفنی پرسپولیس این مربی کم کم نقش مهمی در تمرینات پرسپولیس و تصمیم‌های فنی این تیم پیدا کرده است. تسلط خوب اوسمار به مسائل فنی و حرفه‌ای بودن این مربی باعث شده تا یحیی گل‌محمدی کاملا به او اعتماد کند و مسئولیت سنگینی روی دوش او بگذارد.

برخلاف خیلی از تیم‌های ایرانی، اوسمار به عنوان دستیار اول نقش مهمی را در تمرینات پرسپولیس دارد. این مربی خوش اخلاق برزیلی در طراحی تمرینات تاکتیکی پرسپولیس مسئولیت سنگینی دارد و بخش اعظمی از طراحی تمرینات و البته اجرای آن برعهده این مربی برزیلی است. همچنین ارتباط خوبی بین این مربی و کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس ایجاد شده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که اوسمار به شدت مورد اعتماد یحیی گل‌محمدی قرار گرفته است و سرمربی پرسپولیس هم با خیال راحت مسئولیت‌های مهم را روی دوش این مربی برزیلی گذاشته است. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->