استقلال هم به زودی واگذار می‌شود+ عکس تعریف و تمجید ادگارد داویدز از ایرانی‌ها حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان
سرخط خبرها

برنامه ویژه گل‌محمدی برای مربی برزیلی سرخ‌پوشان

  • کد خبر: ۱۲۷۹۳۰
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
برنامه ویژه گل‌محمدی برای مربی برزیلی سرخ‌پوشان
سرمربی پرسپولیس وظایف متعددی برای یکی از مربیان این تیم در نظر گرفته است.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، پس از اضافه شدن اوسمار لاس ویرا به کادرفنی پرسپولیس این مربی کم کم نقش مهمی در تمرینات پرسپولیس و تصمیم‌های فنی این تیم پیدا کرده است. تسلط خوب اوسمار به مسائل فنی و حرفه‌ای بودن این مربی باعث شده تا یحیی گل‌محمدی کاملا به او اعتماد کند و مسئولیت سنگینی روی دوش او بگذارد.

برخلاف خیلی از تیم‌های ایرانی، اوسمار به عنوان دستیار اول نقش مهمی را در تمرینات پرسپولیس دارد. این مربی خوش اخلاق برزیلی در طراحی تمرینات تاکتیکی پرسپولیس مسئولیت سنگینی دارد و بخش اعظمی از طراحی تمرینات و البته اجرای آن برعهده این مربی برزیلی است. همچنین ارتباط خوبی بین این مربی و کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس ایجاد شده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که اوسمار به شدت مورد اعتماد یحیی گل‌محمدی قرار گرفته است و سرمربی پرسپولیس هم با خیال راحت مسئولیت‌های مهم را روی دوش این مربی برزیلی گذاشته است. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->