اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

پیگیری هم‌افزایی نهاد‌های فرهنگی در حوزه رضوی توسط بنیاد امام رضا (ع)

  • کد خبر: ۱۲۸۱۴۸
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
پیگیری هم‌افزایی نهاد‌های فرهنگی در حوزه رضوی توسط بنیاد امام رضا (ع)
مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) از تلاش برای پیوند مجموعه‌های مختلف فرهنگی به یکدیگردر عرصه رضوی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی سعیدی در نشست شورای سیاست گذاری جشنواره بین المللی امام رضا (ع) که با حضور مسئولان  وزارت فرهنگ و ارشاد در مشهد برگزار شد اظهارکرد: متولیان فرهنگی باید برای پای کار آوردن اراده مردم و حضور در مبارزه تمدنی، اقدامات ترویجی و تبیینی داشته باشند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تحقق این مهم به ماموریت خود می‌پردازد.

 

پیگیری هم‌افزایی نهاد‌های فرهنگی در حوزه رضوی توسط بنیاد امام رضا (ع)

وی افزود: در این راستا تولید اثر و محتوا بر اساس معیار‌های دینی و اسلامی و انتشار آن و جریان سازی‌های هدفمند در بین اقشار مختلف با توجه به نیاز مخاطبان دنبال می‌شود.

سعیدی‌زاده در ادامه با اشاره به اقدامات تحولی بنیاد امام رضا(ع) در دوره جدید گفت: اجرای جشنواره‌ها توسط بنیاد بین المللی امام رضا (ع) بدون توجه به نیاز جامعه قطعا دچار چالش‌هایی خواهد شد.

به گفته سعیدی‌زاده  بنیاد که با مصوبه هیئت دولت تشکیل شده است، متولی برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا (ع) و  مسئول تبلیغ و ترویج فرهنگ رضوی در سطح ملی و بین المللی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ماموریت تعریف شده برای بنیاد، معتقدیم باید نقش نخ تسبیح را داشته باشیم و در عرصه رضوی مجموعه‌های مختلف فرهنگی را به یکدیگر پیوند دهیم.

مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام، فرآوری محتوای تولیدی در جشنواره‌ها جهت انتشار در رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان آثار فاخر فرهنگی و هنری و رسانه‌ای مرتبط با حضرت رضا (ع) و نیز ترویج اندیشه امامت و تحکیم نظام ولایت با محوریت شخصیت و سیره امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی در سطح جامعه از طریق گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای را از جمله اولویت‌های کاری این بنیاد برشمرد.

وی در پایان گفت: در افق چهار سال آینده، جشنواره‌ها باید یک چهارم فعالیت‌های بنیاد باشد و برنامه‌های ترویجی و تبلیغی حوزه رضوی در سطح ملی و بین المللی به اجرا در خواهد آمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->