ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون
سرخط خبرها

ثبت بیش از ۵۶۸ هزار ازدواج و ۲۰۱ هزار طلاق در سال ۱۴۰۰

  • کد خبر: ۱۲۸۴۰۱
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
ثبت بیش از ۵۶۸ هزار ازدواج و ۲۰۱ هزار طلاق در سال ۱۴۰۰
بر پایه آمار ثبت احوال کشور در سال ۱۴۰۰ در کل کشور ۵۶۸ هزار و ۵۴۵ ازدواج و ۲۰۱ هزارو ۵۹ طلاق به ثبت رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، بر پایه آمار ثبت احوال کشور از کل ۵۶۸ هزارو ۵۴۵ ازدواج ثبت شده در سال گذشته، ۳۹ هزار و ۱۷۴ ازدواج در دی ماه، ۴۴ هزارو ۷۸۲ ازدواج در بهمن ماه و ۴۲ هزارو ۸۲۹ مورد ازدواج نیز در اسفندماه به ثبت رسیده است.

همچنین از مجموع ازدواج‌های ثبت شده در سال ۱۴۰۰ در کشور بیشترین ازدواج‌ها به ترتیب مربوط به استان‌های تهران با ۷۱ هزارو ۵۴، خراسان رضوی با ۵۲ هزار و ۲۱۳ مورد و خوزستان با ۴۰ هزار و ۳۷۴ مورد است.

همچنین کمترین ازدواج ثبت شده در کشور نیز در همین زمان به ترتیب مربوط به استان‌های سمنان با ۳ هزار و ۶۰۸ ازدواج، ایلام ۴ هزار و ۸۶ و کهگیلویه و بویراحمد با ۵ هزار و ۶۹۶ مورد ازدواج بوده است.

بر پایه آمار ثبت احوال کشور ۲۰۱ هزار و ۵۹ مورد طلاق در سال گذشته به ثبت رسیده که از این تعداد ۱۷ هزار و ۷۰۹ مورد طلاق برای دی ماه، ۱۶ هزار و ۸۴۷ مورد طلاق برای بهمن ماه و ۱۹ هزار و ۹۲۵ مورد طلاق هم در اسفندماه به ثبت رسیده است.

از مجموع ۲۰۱ هزار و ۵۹ طلاق ثبت شده در سال ۱۴۰۰ در کشور کمترین طلاق به ترتیب مربوط به استان‌های ایلام با ۹۸۶ مورد، کهگیلویه و بویراحمد با یک هزار و ۴۴۴ مورد و خراسان جنوبی با یک هزار و ۴۴۸ مورد است.

همچنین بر اساس گزارش آمار ثبت احوال کشور، بیشترین طلاق ثبت شده در سال گذشته نیز به ترتیب مربوط به استان‌های تهران با ۳۷ هزار و ۳۸۱ مورد طلاق، خراسان رضوی ۲۱ هزار و ۵۶۶ مورد و اصفهان با ۱۱ هزار و ۱۹ طلاق بوده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->