ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد
سرخط خبرها

مرتضایی: ایران قطعا قهرمان فوتسال آسیا می‌شود

  • کد خبر: ۱۲۸۵۶۶
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
مرتضایی: ایران قطعا قهرمان فوتسال آسیا می‌شود
مجید مرتضایی سرمربی مشهدی سابق تیم ملی فوتسال افغانستان که این روز‌ها در لیگ یک با نماینده یزد کار می‌کند و خصوص بازی امشب تیم ملی با ژاپن گفت: ژاپن در کار‌های دفاعی مقابل ایران نسبت به سایر تیم‌ها عملکرد بهتری خواهد داشت و روز سختی برای ایران رقم خواهند زد، اما قطعا ایران قهرمان آسیا می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مرتضایی در خصوص پیروزی پنج بر صفر تیم ملی فوتسال ایران مقابل تایلند در نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا اظهار کرد: انگیزه بازیکنان جدید در تیم ملی چشمگیر بود و به موفقیت ایران کمک زیادی کرد. تایلند تیم ضعیفی نیست، اما آنقدر تنوع بازیکن با تکنیک‌های مختلف در تیم ملی وجود دارد که هر کدام برای یک تیم کافی است.

وی با اشاره به عملکرد مسلم اولادقباد افزود: با وجود اینکه مربیان تایلندی این بازیکن را به خوبی آنالیز کرده بودند، اما قدرت، توانایی و سرعت این بازیکن او را به یکی از بهترین‌های دنیا تبدیل کرده است. از این به بعد قطعا از مسلم اولادقباد بیشتر خواهیم شنید. اولادقباد بازیکنی است که تقریبا هیچ کسی نمی‌تواند به خوبی او را مهار کند.

کارشناس فوتسال ایران با اشاره به هماهنگی فوق‌العاده تمام بازیکنان در تیم ملی اضافه کرد: اگر تیم گذشته ایران پا بر جا بود، باز هم می‌توانست تایلند را شکست دهد، اما نه با این قدرت و صلابت. این پیروزی نشان می‌دهد تیم ملی فوتسال ما حرف برای گفتن زیاد دارد. امیدوارم تیم وحید شمسایی را در مقدماتی جام جهانی و تورنمنت جام جهانی نیز موفق ببینیم.

مرتضایی در خصوص شانس قهرمانی ایران در این دوره از رقابت‌ها عنوان کرد: پیش‌بینی می‌کردم ازبکستان به جای ژاپن به فینال صعود کند. ازبکستان را در این تورنمنت توانمندتر از ژاپن دیدم. ژاپن در مرحله مقدماتی عملکرد خوبی نداشت، اما از همان ابتدا معتقد بودم که ژاپن برای تیم‌های قدرتمند آماده شده است؛ از همین رو عربستان که را دست کم گرفته بود، بازی را مقابل این تیم واگذار کرد، اما ازبکستان را به خوبی شکست داد. ژاپن در کار‌های دفاعی مقابل ایران نسبت به سایر تیم‌ها عملکرد بهتری خواهد داشت و روز سختی برای ایران رقم خواهند زد.

وی گفت: با ظرفیتی که در تیم ملی فوتسال ایران وجود دارد، می‌توانیم ژاپن را با تغییرات گسترده‌ای که در این تیم ایجاد شده، شکست دهیم. تمام پتانسیل فنی ژاپن در یک تیم جمع شده است. سرمربی سابق تیم ملی اندونزی و سرمربی سابق تیم ملی زیر ۲۰ سال ژاپن به عنوان کمک‌مربی در این تیم حضور دارند. آن‌ها قطعا تمام بازیکنان ما را آنالیز کرده و برای ما برنامه دارند، ولی یقین دارم که ایران قهرمان آسیا خواهد شد.

کارشناس فوتسال ایران در خصوص تفاوت ترکیب ابتدایی با سایر بازیکنان ایران تصریح کرد: مربیان تیم ملی نسبت به چند بازی گذشته مقابل تایلند تعداد تعویض‌ها در نیمه نخست را کاهش دادند. این موضوع کمی روی بازیکنان تاثیرگذار تیم فشار ایجاد کرد و از ۶ تا هفت بازیکن در این دیدار بیشتر استفاده شد، ولی پس از اینکه گل سوم و چهارم را به ثمر رساندیم، مربیان به آرامش بیشتری رسیده و بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند را مورد استفاده قرار دادند و تایم بازی مسلم اولادقباد و حسین طیبی در اواخر بازی کمتر شد.
منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->