سیاست‌های انقباضی کاهش تولید را در پی دارد نرخ طلا در بازار امروز مشهد (۲خرداد۱۴۰۳) از دستاورد‌های سیدالشهدای خدمت؛ یارانه نقدی ۴ برابر شد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از تاریخ اجرای قانون انجام خواهد شد واردات در ازای صادرات غیرکشاورزی اجرا می‌شود بازار مشهد التهابی ندارد ۷۱ کیلوگرم شمش طلا فروخته شد (۱ خرداد ۱۴۰۳) دستاورد‌های آیت‌ا... رئیسی برای اقتصاد ایران اصلاح زیرساخت‌های اقتصادی در دولت سیزدهم آپارتمان‌های ۸۵ متری را در منطقه ایثارگران مشهد پیدا کنید (۱ خرداد ۱۴۰۳) صنعت بیمه در فروردین سال جاری ۸.۹ همت خسارت پرداخت کرده است جریمه سنگین در انتظار بانک‌های متخلف در پرداخت تسهیلات مسکن واکنش بورس به خبر شهادت رئیس جمهور چه بود؟ | گزارش وضعیت بازار سهام ( یکم خرداد ۱۴۰۳) حباب سکه پس از شهادت رئیس‌جمهور افزایش یافت + علت (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت کارخانه‌ای محصولات سایپا اعلام شد + جدول صادرات ۹۰ درصد طلای سرخ از ایران است | سهم پایین زعفران ایران از تجارت دنیا نحوه صدور و نقد کردن چک‌های بانکی تغییر کرد آینده اقتصاد ایران پس از درگذشت آیت‌الله رئیسی چه می‌شود؟ | نمونه‌های تاریخی چه می‌گوید؟ مستاجران تا ۵ سال فرصت شکایت از صاحب‌خانه را دارند | در چه صورت می‌توان شکایت کرد؟ قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه شنبه، یکم خرداد ۱۴۰۳) سوءاستفاده دلالان ارز از شهادت رئیس‌جمهور سهمیه بنزین خردادماه بدون تغییر شارژ شد تخلف یک شرکت تولیدی محصولات چرمی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در مشهد و پلمب آن
سرخط خبرها

دور جدید مزایده خودرو‌های وارداتی به زودی برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۱۲۸۶۷۸
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
دور جدید مزایده خودرو‌های وارداتی به زودی برگزار می‌شود
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از برگزاری دور جدید مزایده خودرو‌های رسوبی وارداتی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، عبدالمجید اجتهادی، با اشاره به مزایده فوق العاده شماره ۵۶۵ خودرو‌های خارجی رسوبی، اظهار کرد: از میان حدود ۱۰۶۲ دستگاه حدود ۷۵ دستگاه در این مزایده به فروش نرفت. در واقع ۵۸ دستگاه به دلیل مغایرت در مشخصات از مزایده خارج شد و ۱۷ دستگاه خودرو نیز به فروش نرفت.

وی ادامه داد: استارت مزایده این ۷۵ دستگاه از امروز زده می‌شود و اطلاعیه‌های مربوطه منتشر خواهد شد تا تکلیف این خودرو‌ها تا قبل از ۱۵ آبان‌ماه مشخص شود.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در پاسخ به این سوال که چه خودرو‌هایی به مزایده خواهند رفت؟ گفت: ۲۲ دستگاه پورشه واقع در مازندران از جمله این خودرو‌ها هستند. جزئیات سایر خودرو‌ها نیز اعلام خواهد شد.

نتیجه دور نخست مزایده چه بود؟

بر اساس این گزارش، فرایند مزایده تعیین تکلیف ۱۰۶۲ دستگاه خودرو‌های رسوبی وارداتی از هفتم مهرماه آغاز و روز گذشته اسامی برندگان این مزایده اعلام شد. به گفته اجتهادی و به نقل از روابط عمومی سایت سازمان اموال تملیکی، بیش از ۱۳ هزار نفر در این مزایده فوق العاده شرکت کردند. ۹۶۵ خودرو به ارزش ۲۸۱۳ میلیارد تومان به فروش رفت که متوسط رشد قیمت‌های پیشنهادی ۸۵ درصد بوده است.

وی با این توضیح که نیمی از مجموع متقاضیان ضمانت نامه بانکی به ادارات کل اجرایی استان‌ها تحویل داده‌اند، ادامه داد: ۱۲۶۰ ضمانت نامه برابر ضوابط قانونی به دلیل نرسیدن اصل ضمانت نامه و یا مغایرت‌های اسنادی و اطلاعاتی ابطال شدند.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تعداد افراد نهایی شرکت کننده را ۱۲ هزار و ۷۱ نفر بیان کرد و گفت: متقاضیان و برندگان نهایی می‌توانند تمامی جزئیات و اطلاعات مربوط به این مزایده را از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت (ستاد) دریافت کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->