ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۶ جامانده بزرگ ایران از جام‌جهانی

  • کد خبر: ۱۲۸۷۰۹
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
۶ جامانده بزرگ ایران از جام‌جهانی
درباره ستارگان سرخابی که در آستانه جاماندن از قطر قرار دارند

به گزارش شهرآرانیوز؛ چند بازیکن سرشناس حاضر در لیگ‌برتر فوتبال ایران جایی در فهرست سرمربی تیم‌ملی برای برپایی اردوی مینی‌کمپ در تهران ندارند. کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم‌ملی فوتبال ایران، بعد از بسته‌شدن پرونده هفته هشتم لیگ‌برتر، فهرستی شانزده‌نفره را برای گذراندن اردوی ارزیابی فنی در کمپ تیم‌های ملی معرفی کرد که نکته جالب‌توجه آن، غیبت شش بازیکن سرشناس سرخابی‌ها بود که ممکن است احتمال حضور آن‌ها را در جام‌جهانی به حداقل برساند.

عارف غلامی

مدافع جوان استقلال در دوره دراگان اسکوچیچ به اردوی تیم‌ملی دعوت می‌شد؛ اما بعد از حضور کارلوس کی‌روش در رأس هرم کادرفنی تیم‌ملی جایی در فهرست سرمربی پرتغالی نداشته و دعوت‌نکردن از غلامی به اردوی ارزیابی فنی نشان می‌دهد که گویا کی‌روش اعتقادی به مدافع آبی‌پوشان پایتخت ندارد و احتمالا عارف غلامی باید مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را از پای گیرنده‌های تلویزیونی تماشا کند.

دانیال اسماعیلی‌فر

اسماعیلی‌فر یکی از بهترین‌های پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم بوده و توانسته است عملکردی درخشان به‌جا بگذارد. مدافع راست پرسپولیس با ثبت دو پاس‌گل، دومین پاسور برتر لیگ بیست‌ودوم است؛ اما باوجوداین عملکرد خوب اسماعیلی‌فر باعث نشده است کارلوس کی‌روش نام او را در فهرست خود جای بدهد تا مدافع سرخ‌پوشان پایتخت که رقبای سرسختی مانند رامین رضاییان و صادق محرمی را در فهرست تیم‌ملی مقابل خود می‌بیند، احتمالا نتواند در جام‌جهانی ۲۰۲۲ جایی در فهرست تیم‌ملی داشته باشد.

صالح حردانی

صالح حردانی در لیگ بیست‌ودوم به‌صورت متناوب در ترکیب آبی‌پوشان پایتخت به میدان رفته و همین مسئله باعث شده است شانس او برای حضور در جام‌جهانی هم کاهش پیدا کند. خط‌خوردن نام حردانی از فهرست تیم‌ملی نشان می‌دهد که نیمکت‌نشینی‌های او در استقلال باعث شده است کارلوس کی‌روش هم اعتمادش را به حردانی از دست بدهد و باتوجه‌به ترافیک سمت راست خط دفاعی تیم‌ملی، حالا حردانی کار بسیار دشواری برای بازگشت به فهرست تیم‌ملی دارد.

سروش رفیعی

هافبک خلاق پرسپولیس در بازگشت دوباره‌اش به جمع سرخ‌پوشان نتوانسته است انتظارات را برآورده کند و حتی در بازی با سپاهان، جای خود را به عمریِ جوان داد. رفیعی در آخرین اردو‌های تیم‌ملی تحت هدایت دراگان اسکوچیچ توانسته بود به فهرست تیم‌ملی بازگردد؛، اما هافبک سرخ‌پوشان پایتخت در حفظ جایگاه خود ناکام بود و در سه اردوی دوران کی‌روش نتوانسته است جایی در تفکرات سرمربی پرتغالی داشته باشد تا یکی از غایبان احتمالی ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر برشمرده شود.

مهدی قایدی

ستاره ریزنقش و خوش‌تکنیک آبی‌پوشان پایتخت شاید یکی از غایبان غیرمنتظره جام‌جهانی باشد. مهدی قایدی بعد از بازگشت از فوتبال امارات نتوانست نظر مساعد کی‌روش را جلب کند و همراه دیگر‌ملی‌پوشان مسافر اتریش شود. ستاره استقلال بعد از خط‌خوردن از فهرست تیم‌ملی، دو نمایش کم‌فروغ در ترکیب استقلال داشته و همین مسئله باعث شده است سرمربی پرتغالی تیم‌ملی بازهم روی نام قایدی خط قرمز بکشد و این پدیده جوان در آستانه از‌دست‌دادن شانس حضور در جام‌جهانی باشد، مگر آنکه در واپسین روز‌های مانده به جام‌جهانی ستاره استقلال بتواند معادلات را به سود خود تغییر بدهد؛ چون سرمربی پرتغالی تیم‌ملی تعریف‌و‌تمجید ویژه‌ای از ستاره استقلال انجام داده و او را مسی کوچک خطاب کرده بود.

سعید صادقی

بمب نقل‌وانتقالات تابستانی شرایطی مشابه ستاره ریزنقش استقلال دارد و با عملکرد خوبش در پرسپولیس توانست در اولین اردوی تیم‌ملی بعد از حضور کارلوس کی‌روش شرکت کند؛ اما شرایط فنی صادقی در اردوی تیم‌ملی باب میل سرمربی پرتغالی تیم‌ملی نبود و کی‌روش تصمیم گرفت برای چینش فهرست تیمش برای اعزام به اتریش روی نام ستاره پرسپولیس خط قرمز بکشد. صادقی که عملکرد پرنوسانی در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت داشته، در فهرست شانزده‌نفره دوره ارزیابی فنی هم حضور نداشت تا مشخص شود دور از تفکرات سرمربی تیم‌ملی قرار دارد و به‌نظر می‌رسد کار دشواری برای تغییرنظر کی‌روش دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->