نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

سرمربی استقلال دربی را از دست می‌دهد؟

  • کد خبر: ۱۲۸۸۸۴
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
سرمربی استقلال دربی را از دست می‌دهد؟
سرمربی استقلال شاید حضور در دربی تهران را از دست بدهد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، جریان اعتراض و رفتار ساپینتو سرمربی استقلال در بازی با گل گهر به سوژه داغی تبدیل شده و سیرجانی‌ها منتظر محرومیت سنگین این مربی هستند. مسوولان تیم گل گهر ضمن شکایت از سرمربی استقلال مدعی شدند که وی الفاظ رکیکی به کار برده و کمیته اخلاق به دنبال اثبات این ادعاست.

در این مورد قرار است تا زمان برگزاری جلسه کمیته مسوولان گل گهر فیلم باشگاه را به فدراسیون ارائه کنند تا مسوولان در خصوص مدت محرومیت ساپینتو تصمیم گیری کنند. در صورتی که ادعای گل گهری‌ها در مورد رفتار و گفتار ساپینتو اثبات شود محرومیت وی بیش از دو جلسه خواهد بود.

این مربی بازی با فولاد را از دست داد و نتوانست تیمش را در این بازی از کنار زمین همراهی کند، اما ادامه دار بودن محرومیت وی منوط به ادعای نیمکت نشینان گل گهر است تا مسوولان در کمیته اخلاق در خصوص وضعیت این مربی تصمیم گیری کنند. از طرفی اعلام شده احتمال محرومیت بیش از دو جلسه برای ساپینتو وجود دارد و ممکن است وی دربی را نیز از دست بدهد، البته اگر وی در طول بازی از الفاظ بد و فحش استفاده کرده باشد و این موضوع اثبات شود!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->