تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟
سرخط خبرها

معوقات بازنشستگان سایر سطوح از آبان ماه پرداخت می‌شود

  • کد خبر: ۱۲۸۹۷۹
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵
  • ۱
معوقات بازنشستگان سایر سطوح از آبان ماه پرداخت می‌شود
مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی گفت: معوقات افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح، از آبان ماه پرداخت می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اعلام اینکه حقوق مهرماه بازنشستگان سایر سطوح مطابق شهریورماه و با اعمال افزایش ۳۸ درصد به‌علاوه ۵۱۵ هزار تومان پرداخت می‌شود، در مورد نحوه پرداخت مطالبات معوقه این دسته از بازنشستگان اظهار کرد: ۵ ماه معوقه افزایش حقوق بازنشستگان را داریم که برنامه‌ریزی و تلاش می‌کنیم که این معوقه را از آبان ماه تا پایان اسفند به صورت ماهانه پرداخت کنیم.

وی با اعلام اینکه حقوق مهرماه بازنشستگان سایر سطوح مطابق شهریورماه و با اعمال افزایش ۳۸ درصد به‌علاوه ۵۱۵ هزار تومان پرداخت می‌شود، در مورد نحوه پرداخت مطالبات معوقه این دسته از بازنشستگان گفت: ۵ ماه معوقه افزایش حقوق بازنشستگان را داریم که برنامه‌ریزی و تلاش می‌کنیم که این معوقه را از آبان ماه تا پایان اسفند به صورت ماهانه پرداخت کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: با تأکیدات ویژه رئیس‌جمهور محترم و پیگیری معاون اول محترم، موانعی که برای افزایش حقوق سایر سطوح به ۳۸ درصد به‌علاوه ۵۱۵ هزار تومان وجود داشت، بر اساس مصوبه وزرای عضو هیئت امنای تأمین اجتماعی برداشته شد و حقوق شهریورماه این عزیزان را با اعمال افزایش ۳۸ درصد به‌علاوه ۵۱۵ هزار تومان پرداخت کردیم. در مهرماه نیز حقوق بازنشستگان را به همین منوال و با اعمال افزایش پرداخت خواهیم کرد. ۵ ماه معوقه افزایش حقوق بازنشستگان را هم داریم که برنامه‌ریزی و تلاش می‌کنیم که ۵ ماه معوقه را از آبان ماه تا پایان اسفند پرداخت کنیم. معوقات بازنشستگان از آبان ماه همراه با حقوق این عزیزان پرداخت می‌شود.

وی افزود: دیروز هم جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی برگزار شد و از رئیس‌جمهور محترم تشکر می‌کنم که دستور موکد داشتند که پرداخت دیون دولت به سازمان تأمین اجتماعی تسریع شود به نحوی که ما تعهداتمان را در اسرع وقت انجام دهیم. افزایش حقوق انجام شده برای مستمری‌بگیران سایر سطوح سازمان تأمین اجتماعی هر ماه حدود ۲۶۰۰ میلیارد تومان بار مالی جدید ایجاد می‌کند که سالیانه حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان هزینه خواهد داشت و امیدواریم با این افزایش، رضایتمندی بازنشستگان را تامین کنیم.

موسوی اضافه کرد: برنامه‌ریزی ما این است که ان‌شاءالله از آبان ماه واریز معوقات را داشته باشیم و رئیس‌جمهور محترم نیز دستور دادند که رد دیون دولت به سازمان تأمین اجتماعی که مهمترین روش تأمین نقدینگی مورد نیاز خواهد بود، سرعت بگیرد. رئیس جمهور در ستاد هماهنگی اقتصادی روش‌هایی را دستور دادند که این روش‌ها باعث می‌شود که به سرعت به نقدینگی لازم برسیم و تعهداتمان را انجام دهیم.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مستمری بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
0
0
نه رئیس جمهور ونه هیئت دولت هیچکدام درپرداخت افزایش سالیانه نقشی نداشتند که هیچ باعث تاخیر در پرداخت آنهم شدند پنج ماه تمام بدترین استرس ها و فشارهای روحی را فقط به خاطر عدم درک صحیح از قانون توسط دولت راکشیدیم وحالا هم بعلت عدم پرداخت پولی که دولت بدهکار سازمان است و بایستی طبق برنامه بودجه به سازمان می‌پرداخت ونپرداخته پنج ماه دیگر باید برای کسب معوقات منتظر بمانیم آنوقت رئیس سازمان چپ و راست از دولت ورئیسجمهور تشکر میکند،چاپلوسی هم حدی دارد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->