آخرین گزارش از وضعیت بازار رهن مسکن در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حجم مبنای ۳ نماد فرابورسی از فردا برداشته می‌شود (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) رشد صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در ۶ سال اخیر (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امضای استاندارد ایران جهانی شد توصیه‌های جدید جهادکشاورزی به گندمکاران علت افزایش عجیب قیمت طلا چیست؟ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

یارانه مهرماه ۱۴۰۱ نقدی واریز می‌شود + جزئیات

  • کد خبر: ۱۲۹۰۵۶
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
  • ۴
یارانه مهرماه ۱۴۰۱ نقدی واریز می‌شود + جزئیات
سخنگوی دولت اعلام کرد یارانه این ماه هم مانند ماه‌های گذشته به صورت نقدی واریز می‌شود. اما زمان واریز یارانه مهر ۱۴۰۱ مشخص است؟

به گزارش شهرآرانیوز، قبل از این زمزمه‌هایی درباره قطع یارانه نقدی از ماه مهر اعلام و گفته شده بود که قرار است کمک معیشتی دولت در قالب کالابرگ واریز شود.

اما حالا سخنگوی دولت اعلام کرده که «با توجه به اینکه هنوز زیرساخت‌های لازم برای پرداخت یارانه به صورت کالابرگ الکترونیکی فراهم نشده است در حال حاضر همین رویه پرداخت یارانه‌ها بصورت نقدی ادامه خواهد داشت.»

بر این اساس یارانه مهر ماه هم مانند پنج ماه گذشته به صورت نقدی واریز می‌شود و سرپرستان خانوار باید منتظر دریافت یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی باشند.

یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی این ماه نیز به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد؛ در صورتیکه سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتیکه جزو دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

یارانه نقدی مهر ماه نیز به مانند ماه‌های قبل روز چهارشنبه بیستم مهر به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. زمان واریز یارانه ساعت ۲۴ است و احتمالا واریز آن یک تا دو روز ادامه دارد.

پرداخت یارانه نقدی تا چه زمان ادامه دارد؟

هنوز مشخص نیست که دولت تا چه زمان قرار است به پرداخت یارانه نقدی ادامه دهد. اما آنچه مشخص است اینکه زیرساخت‌های توزیع کالابرگ در ایران هنوز فراهم نیست. وزیر اقتصاد هم اعلام کرده که این طرح لغو نشده و همچنان در دستور کار است.

احسان خاندوزی پیش از این این اعلام کرده بود که دوره آزمایشی پرداخت کالا برگ انجام شده، اما قرار است در ماه مهر بار دیگر طرحی آزمایشی را در این خصوص داشته باشیم که پس از تعمیم آن به کل کشور برای مردم مشکلی پیش نیاید و مردم همچنان مراجعه نکنند و شکایت نکنند که دستگاه‌های خرید همچنان متصل نیست یا در فروشگاه‌ها امکان خدمات‌دهی وجود ندارد. به همین دلیل کار قدری به تاخیر افتاد تا وزارت کار بتواند مرحله جدید آزمایشی را انجام دهد و امیدوارم زودتر از پایان سال عملی شود.

از طرف دیگر خاندوزی ابراز امیدواری کرده که حداقل تا پایان سال کوپن جایگزین کالای نقدی شود. بر این اساس انتظار می‌رود پرداخت یارانه نقدی همچنان ادامه داشته باشد.

اما این تنها مانع جایگزینی این دو با همدیگر نیست. مساله این است که مجلس تاکید دارد که در طرح کوپن الکترونیک، هفت قلم کالای اساسی باید با قیمت شهریور ۱۴۰۰ به دست مردم برسد، اما دولت اعلام کرده که امکان چنین کاری وجود ندارد و دولت نمی‌تواند کالا‌ها را با قیمت سال قبل به مردم بدهد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Malaysia
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
0
0
مرگ بر منافق .امریکا اسرائیل .مرگ بر تجزیه طلب .ماتااخرپشت این انقلاب واقا خامنه ای ونهضت ایشان هستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
0
0
تورا‌خدا‌یارانه‌قطع‌نکنید‌درامدم‌همینه
م
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
0
0
یارانه نقدی خیلی بهتره
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
واقعا. باکالابرگ بایدپول داشته باشی خریدکنی تازه باید ارزانتر باشه جنسها که نیست بیخود دارن کالابرگ میدن دنیاپیشرفت میکنه مردمشان کمترتوصف باشن اینجا عقب افتاده مملکتی داره میشه مردمش فقیرتر وکوپنی دارن میشوند. بی فکر کارانجام میدهند.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->