واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

«شب، داخلی، دیوار» در میان نامزدهای جوایز آسیا پاسیفیک

  • کد خبر: ۱۲۹۴۳۹
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
«شب، داخلی، دیوار» در میان نامزدهای جوایز آسیا پاسیفیک
جوایز آسیا پاسیفیک فهرست نامزدهای ۲۰۲۲ خود را معرفی کرد که بر اساس آن از ایران فیلم «شب، داخلی، دیوار» در ۲ بخش و یک مستند مشاهده می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، جوایز آسیا پاسیفیک فهرست نامزدهای ۲۰۲۲ خود را اعلام کرد و از ایران فیلم «شب، داخلی، دیوار» در ۲ بخش و یک مستند را در میان نامزدهایش جای داد.

در این میان فیلم «پیش از حالا و بعد» که با نام «نانا» نیز شناخته می‌شود ساخته کامیلا آندینی با نامزدی در چهار بخش پیشتاز نامزدی این جوایز شد. داستان این فیلم درباره خاطرات فرار یک نجیب‌زاده زن از پاکسازی توسط کمونیست‌هاست. «شاعر» ساخته دارژان اومیربایف از قزاقستان، «این چیزی است که به خاطر دارم» ساخته آکتان آریم کوبات از قرقیزستان و فیلم «وقتی امواج رفتند» ساخته لاو دیاز از فیلیپین دیگر فیلم‌هایی هستند که با نامزدی در ۳ بخش بیشترین توجه را کسب کرده‌اند.

در بخش بهترین فیلمنامه وحید جلیلوند برای نوشتن فیلمنامه «شب، داخلی، دیوار» نامزد شده است و در بخش بهترین بازیگری نیز نوید محمدزاده برای بازی در همین فیلم از نامزدهای امسال است.

در بخش بهترین فیلم مستند نیز، فیلم «دختران نجار- دونوازی برای یک رویا» ساخته آزاده بیزارگیتی محصول ایران و چک درباره ۲ دختر نجار از نامزدهای این بخش است.

کامیلا آندینی برای «پیش از حالا و بعد»، شین سو وون برای «اوماجو»، دیوی چو برای «بازگشت به سئول»، عامر فخرالدین برای «غریبه» و لاو دیاز برای «وقتی امواج رفتند» نامزد دریافت جایزه در بخش بهترین کارگردانی شده‌اند.

این جوایز که دربرگیرنده ۷۸ کشور است که در حوزه آسیا اقیانوسیه جای دارند ۱۱ نوامبر برندگان خود را انتخاب می‌کند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->