فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ...
سرخط خبرها

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل جدید استقلال را بشناسید+ بیوگرافی

  • کد خبر: ۱۲۹۷۱۹
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹
علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل جدید استقلال را بشناسید+ بیوگرافی
در اقدامی عجیب، امشب آجورلو برکنار شد و فتح‌الله زاده به مدیرعاملی استقلال رسید.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، امشب در اقدامی عجیب، هیات مدیره استقلال تصمیم گرفت آجورلو را برکنار کند و فتح الله زاده را به جای وی بر مسند مدیرعاملی استقلال بنشاند، اما فتح الله‌زاده کیست؟

بیوگرافی علی فتح الله‌زاده

علی فتح‌الله‌زاده خویی یکی از مدیران فوتبالی و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال است. بمب خبری او انتقال مهدی هاشمی‌نسب از پرسپولیس به استقلال بود که از آن روز در بین هواداران استقلال محبوب گشت، اما او بعد از یک هفته از مدیر عاملی باشگاه استقلال استفعا داد. 

اوبعدها دوباره به مدیرعاملی باشگاه رسید.

هفته‌نامهٔ فوتبال و مجله خانوادگی روز‌های زندگی متعلق به او بودند. فتح‌الله‌زاده در عرصه سینما نیز فعالیت دارد که سرمایه‌گذاری در مثلث آبی و همراهی در تولید فیلم آبی به رنگ آسمان از جمله کار‌های وی بوده‌است.

وی در تاریخ ۷ اسفند ۱۳۹۸ با مصوبه هیات مدیره باشگاه به سمت سرپرست مدیرعاملی استقلال انتخاب شد، اما تنها در کمتر از یک ماه بعد از آن از این سمت کناره گرفت

فتح‌الله‌زاده تابحال مدیریت باشگاه فوتبال استقلال تهران را در سه برهه زمانی و به مدت بیش از ده سال عهده‌دار بوده‌است و توانسته سه بار به مقام قهرمانی در لیگ، چهار عنوان قهرمانی در جام حذفی و یک دوره به مقام نائب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->