ساخت ۷ هزار مدرسه در دوره رئیس جمهور شهید ابتکار جالب قاضی جنایی برای انتقال جسدی که دفن شده بود قتل دلخراش پسر جوان با قیچی آرایشگری معدوم سازی بیش از ۵ هزار قلیان در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد کشف ۴۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال شمش طلا در هنگ مرزی تایباد (۶ خرداد ۱۴۰۳) نشت گاز و انفجار منزل مسکونی ۲ مصدوم بر جای گذاشت+تصاویر تیراندازی در کازرون ۵ مجروح برجای گذاشت (۶ خرداد ۱۴۰۳) دستگیری ۲ مامور قلابی توسط پلیس مشهد دلایل احساس سردی پا در فصل‌های گرم سال چیست؟ پلمب کارگاه آب‌میوه تقلبی | مردم به کد ده‌رقمی استاندارد توجه کنند کشف محموله ۴۱ کیلوگرمی موادمخدر در شهرستان رشتخوار راهنمای جامع رزرو هتل‌های و هتل‌آپارتمان در مشهد بیماران دیابتی عسل مصرف کنند جان‌باختن ۶۱ نفر بر اثر حوادث جوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ جویدن ناخن یک اختلال وسواسی است که باید درمان شود مدیرکل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی تغییر کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۶ خرداد ۱۴۰۳) | هوای خراسان رضوی تابستانی می‌شود دستگیری ۳ سارق بعد از دستبرد میلیاردی به شرکت ساخت‌وساز مسکن ملی در مشهد + عکس بانوی مرگ مغزی در مشهد به ۴ بیمار زندگی دوباره بخشید (۶ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بارش باران و احتمال ایجاد رواناب در نیمه شمالی استان خراسان رضوی (٢۵ مهرماه ١۴٠١)

  • کد خبر: ۱۲۹۹۲۱
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
بارش باران و احتمال ایجاد رواناب در نیمه شمالی استان خراسان رضوی (٢۵ مهرماه ١۴٠١)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از فردا شاهد افزایش ابرناکی و بارش‌های پراکنده باران در نیمه شمالی هستیم و انتظار داریم بیشترین حجم بارش‌ها در شمال غرب استان اتفاق بیفتد که احتمال رواناب در این نیمه استان دور از انتظار نیست.

گروه جامعه|شهرآرانیوز؛ آذر رضایی‌پور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ریوش با کمینه دمای ٧ درجه خنک‌ترین و مهولات با بیشینه دمای ٣٣ درجه گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان بجستان با ٣۶ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه طی شبانه‌روز گذشته دمای هوای مشهد بین ١٣ و ٣١ درجه در نوسان بوده است، افزود: امروز دمای هوای این کلان‌شهر در گرم‌ترین ساعات به ٢٩ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ١٢ درجه خواهد رسید.

رضایی‌پور ادامه داد: با بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از امروز وزش باد در سطح استان شدید می‌شود که در نیمه جنوب و جنوب‌شرقی وزش باد همراه با گردوخاک، کاهش دید و کیفیت هوا پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین از فردا شاهد افزایش ابرناکی و بارش‌های پراکنده باران در نیمه شمالی هستیم و انتظار داریم بیشترین حجم بارش‌ها در شمال غرب استان اتفاق بیفتد که احتمال رواناب در این نیمه از استان دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: همچنین از روز سه‌شنبه روند کاهش دما در سطح استان آغاز خواهد شد و تا روز پنجشنبه ادامه دارد. چهارشنبه دمای هوا به‌شدت سرد خواهد شد.

با‌توجه‌به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای این شهر در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۶ بوده است، هم‌اکنون نیز شاخص کیفیت هوا ۱۲۳ در شرایط ناسالم قرار گرفته است.

بر این اساس این شرایط هوایی عوارض بهداشتی، احتمال بروز علائم تنفسی در افراد حساس و همچنین احتمال تشدید بیماری‌های قلبی و ریوی در بیماران قلبی و سالمندان را در پیش دارد. از همین رو توصیه می‌شود افراد خیلی حساس فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->