سریال انیمیشن «زوزو و دوستان» روی آنتن شبکه پویا + زمان پخش سریال «یانگوم» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش رئیس سازمان صداوسیما: محور‌های مناظرات به‌گونه‌ای طراحی شده است که امکان ورود به حواشی به حداقل برسد تمدید مهلت ششمین دوسالانه «کارتون کتاب» برنامه‌های تلویزیون برای عید سعید قربان + زمان پخش بازگشت «رخساره» با قطعات خاطره‌انگیز به تالار وحدت جوایز برگزیدگان انسی ۲۰۲۴ اهدا شد جزئیات تازه‌ترین پروژه «علی‌اکبر شکارچی»، استاد موسیقی در فضای مجازی «تاجی» به پایان خط رسید | روایت یک تصمیم سخت درگذشت «صدرا روحانی»، شاعر پیشکسوت، در سکوت خبری ماجرای شکایت صدا و سیما از «عادل فردوسی‌پور» + عکس آمار فروش فیلم‌های روی پرده سینما (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) آخرین اخبار از سریال «سلمان فارسی» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ مرد تیغ و ابریشم | یادی از نرسی گرگیا، بازیگری که اگر زنده بود امروز ۸۶ سالگی اش را جشن می‌گرفت عرض ارادت هنرمندان به سیدالشهدا (ع)
سرخط خبرها

پخش سریال کمدی کره‌ای «شبح را بگیر» از تلویزیون

  • کد خبر: ۱۳۰۷۴۱
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
پخش سریال کمدی کره‌ای «شبح را بگیر» از تلویزیون
اولین قسمت از سریال درام ـ کمدی کره‌ای «شبح را بگیر» به کارگردانی سین یون سئوب امشب، ۳۰ مهر، ساعت ۱۹ از شبکه تهران پخش می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، این سریال به نویسندگی سو وون ـ لی یونگ جو محصول ۲۰۱۹ کره جنوبی در ژانر درام ـ کمدی است و بازیگرانی همچون مون گیون یانگ، کیم سون هو، کی هون دو و ... در آن نقش آفرینی کرده‌اند.

«شبح را بگیر» روایت زندگی مون گئون یانگ در نقش یو ریونگ است. او برای حمایت از خواهرش تصمیم به انتخاب شغل افسری پلیس گرفته است. خواهر دوقلو یو ریونگ بیمار مبتلا به اوتیسم است که یو برای پیدا کردن او تصمیم می‌گیرد، به پلیس بپیوندد و با فعالیت در این کار بتواند قدمی‌برای پیداکردن او بردارد. اما او به‌خاطر حس عدالت جویی زیادی که دارد معمولا با رفتارهای تند و تیزش قوائد را رعایت نکرده و مرتب خودش را به دردسر می‌اندازد. او با گو جی سوک رییس پاسگاه آشنا می‌شود، گو جی سوک سعی می‌کند ضمن برطرف کردن خرابکاری‌های یو ریونگ با او نیز همکاری کند …

سریال کره‌ای «شبح را بگیر» در ۲۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از شنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۱۹ پخش و ساعت ۲۳ همان شب و ۱۱صبح روز بعد تکرار می‌شود.

منبع: روابط‌عمومی شبکه تهران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->