جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

انتشار دفترهای جدید «دراما» و «مینی‌­داستانیسم»

  • کد خبر: ۱۳۰۸۱۰
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
انتشار دفترهای جدید «دراما» و «مینی‌­داستانیسم»
دفتر ششم از مجموعه نمایشنامه­‌های «دراما»، و دفتر سوم از مجموعه داستان‌­های کوتاه و آلترناتیو «مینی­‌داستانیسم» منتشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در دفتر ششم «دراما» خلیل اسماعیلی با نمایشنامه­ «صدای پای آب»، جواد تولمی با «عکس سوخته»، پریسا عباس­زاده با «لالایی با نُت لا»، مهشید سلیمانی با «ندای درون»، امید وکیلی‌­نژاد با «وضعیت قرمز»، مسلم آئینی با «هامون»، و رحیم رشیدی­‌تبار با نمایشنامه­ «هنبوری»، حضور دارند.

انتشار دفترهای جدید دفتر «دراما» و «مینی‌­داستانیسم»

و در دفتر سوم مینی­داستانیسم، ۲۹ داستان­ کوتاه و عموماً آلترناتیو از خلیل اسماعیلی، رضوان کرباسی، زهرا نوری، پریسا عباس­زاده، امید وکیلی­‌نژاد، مهشید سلیمانی، و محسن عظیمی، منتشر شده است.

خلیل اسماعیلی سرپرست و ویراستار این مجموعه­‌ها در این رابطه می­‌گوید: ما در این دو دفتر نیز همچون دفاتر پیشین سعی کرده‌­ایم با نگاهی منتقد اما منصفانه، و رویکردی آسیب‌­شناسانه، به برخی چالش‌­ها و معضلات روزِ اجتماعی، فرهنگی، و اقتصادی پیرامون­مان بپردازیم و در هیئت و بستر داستان­‌هایی جذاب، دراماتیک و تا حد ممکن بدیع، دغدغه­‌هایمان را با مخاطبان­مان به اشتراک بگذاریم و درواقع با آن‌ها به مشورت و هم­‌اندیشی بنشینیم؛ چون باور داریم که جامعه یعنی مردم، و طبیعتاً مشکلات هر جامعه­‌ای باید از درون و به­ دست مردمان همان جامعه آن­ هم به­‌طور ریشه­‌ای و اساسی حل و فصل شود. قاعدتاً لازمه این مهم ­تأمل و تفکر در امور است؛ و هنر و ادبیات به­ خوبی بستر آن را فراهم می‌­کند.

کتاب «دراما» در ۲۰۰ صفحه و با قیمت ۷۰ هزار تومان و «مینی­داستانیسم» در ۱۲۰ صفحه و با قیمت ۶۰ هزار تومان، هر کدام از کتاب با شمارگان ۷۰۰ نسخه در انتشارات ناظرزاده کرمانی منتشر شده‌اند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->