علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

وقوع ۴ تصادف در جاده‌های کشور ۷ کشته و ۱۱ مصدوم برجای گذاشت

  • کد خبر: ۱۳۰۹۰۵
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
وقوع ۴ تصادف در جاده‌های کشور ۷ کشته و ۱۱ مصدوم برجای گذاشت
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از جانباختن هفت تن و مصدومیت ۱۱ تن در چهار تصادف جاده‌ای رخ داده طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مهدی ولیپور درباره جزییات وقوع چهار تصادف جاده‌ای که طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور رخ داده است اظهار کرد: در ساعت ۱۸:۳۹ روز گذشته، یک مورد حادثه تصادف زنجیره‌ای در محدوده شهر زنجان، کیلومتر ٢٠ جاده ترانزیت ابهر- زنجان به امداد و نجات هلال احمر اعلام شد که بلافاصله امدادگران خود را از نزدیک‌ترین پایگاه های جاده‌ای به محل حادثه رساندند.

وی گفت: در این حادثه پنج دستگاه خودرو از جمله دو دستگاه تریلی کشنده، ساینا، پژو٤٠٥ و وانت سایپا به دلایل نامشخصی که باید از سوی کارشناسان مربوطه در پلیس راهور بررسی و اعلام شود با یکدیگر برخورد کرده بودند که در پی وقوع این تصادف سرنشینان خودروها دچار آسیب شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: در این حادثه ۱۰ تن حضور داشتند که همه آن‌ها دچار آسیب‌هایی با شدت مختلف شده بودند؛ اما بر اساس بررسی‌های صورت گرفته از سوی امدادگران جمعیت، سازمان چهار تن مصدوم شده بودند که یک نفر از آن‌ها برای ادامه روند درمان به یکی از نزدیک‌ترین مراکز درمانی منتقل شد.

ولیپور اظهار کرد: در حادثه‌ای دیگر نیز که حوالی ساعت ۱۹:۲۰ روز گذشته رخ داد، تصادف دیگری میان دو دستگاه خودرو ۴۰۵ در محدوده کرمانشاه به سامانه ۱۱۲ سازمان امداد و نجات جمعیت اطلاع داده شد و پس از آن امدادگران و نجاتگران به سرعت خود را به محل حادثه واقع در کرمانشاه، قصرشیرین، پرویز خان، قصر شیرین به خسروی روبروی پارکینگ ارتش رساندند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در این دو خودرو مجموعا هشت نفر حضور داشتند که همگی دچار آسیب شده بودند. متاسفانه سه نفر از سرنشینان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده و پنج تن مصدوم شده بودند. در نهایت اقدامات لازم در محل وقوع حادثه صورت گرفت و محل برای تعیین علت حادثه به عوامل مربوطه تحویل داده شد.

وی در ادامه نیز با اشاره به وقوع تصادف دیگری که عصر روز گذشته اتفاق افتاده بود گفت: در ساعت ۱۹:۴۵ روز گذشته نیز حادثه تصادف دیگری بین یک دستگاه خودرو سواری پراید و یک دستگاه تریلر به سامانه ۱۱۲ سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام شد. محل حادثه واقع در اصفهان-مبارکه-زودان-کیلومتر ۲ محور پیربکران به پلارت بود که در همین راستا نیروهای جمعیت هلال احمر از نزدیک‌ترین محل استقرارشان به محدوده اعلام شده اعزام شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات اظهارکرد: در این تصادف چهار نفر دچار حادثه شدند که دو نفر جان خود را از دست داده و یک نفر دچار مصدومیت شده بود. مصدوم این حادثه ابتدا به محل امنی منتقل و اقدامات درمانی اولیه برای وی انجام شد تا به محل درمانی منتقل شود.

ولیپور از وقوع تصادف دیگری در ساعت ۰۸:۱۹ روز جاری نیز خبر داد و در این باره گفت: صبح امروز، یک مورد حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو ۲۰۶، در محور نظرآباد، آزاد راه غدیر ٢٠٠متر مانده به پل قشلاق به جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که بلافاصله پس از اعلام حادثه امدادگران به محل اعزام شده و مشاهده کردند که سه نفر در این حادثه دچار آسیب شدند.

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر گفت: متاسفانه دو نفر در صحنه حادثه جان خود را از دست داده بودند و یک نفر دچار مصدومیت شده بود که به وضعیت مصدوم رسیدگی شد.

ولیپور در پایان تاکید کرد: رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی مناسب با سایر خودروها،‌ بررسی چک ایمنی خودرو پیش از تردد در جاده ها و خودداری از رانندگی حین خستگی و خوابالودگی از جمله مواردی است که رانندگان باید حین تردد در محورهای مواصلاتی به آن توجه ویژه داشته باشند تا از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری کنند. همچنین شهروندان موارد مرتبط را حتما به سامانه ۱۱۲ سازمان امداد و نجات اطلاع دهند تا امدادگران در کمترین زمان به وضعیت آن‌ها رسیدگی کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->