۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها
سرخط خبرها

افشای دلیل غیبت ۲ بازیکن بارسلونا

  • کد خبر: ۱۳۱۳۰۲
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹
افشای دلیل غیبت ۲ بازیکن بارسلونا
۲ بازیکن بارسلونا، دیپای و کریستنسن مدت‌هاست از میادین دور هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، آندریاس کریستنسن و ممفیس دیپای در دیدار فردای بارسا مقابل بایرن نیز حضور نخواهند داشت. غیبت آن‌ها قابل انتظار بود، زیرا هنوز به تمرینات گروهی برنگشته‌اند. اکنون باید دید چه زمانی می‌توانند دوباره به تیم ملحق شوند و پیراهن بارسا را ​​بر تن کنند. ژاوی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با بایرن گفت که کریستنسن شاید بتواند هفته بعد مقابل والنسیا بازی کند. البته او این را با احتیاط فراوان گفت. فعلا هیچ چیز مشخص نیست.


ممفیس دیپای هم که در وقفه بازی‌های ملی اخیر و در تیم ملی هلند مصدوم شد، شرایط بازی برابر والنسیا را ندارد و احتمال رسیدن او به این بازی اندک است، اما غیبت دیپای و کریستنسن می‌تواند به دو دلیل باشد: یا احتیاط بارسلونا برای شدت پیدا نکردن مصدومیت‌شان یا عدم تمایل آن‌ها برای حضور در میدان به خاطر ترس از دست دادن جام جهانی.


۱۰ روز پس از بازی با والنسیا ملی‌پوشان بارسا راهی اردوی تیم‌های ملی خود خواهند شد و عجیب نیست اگر دیپای و کریستنسن را تا قبل از جام جهانی در ترکیب بارسا نبینیم. کوچکترین مصدومیت یعنی خداحافظی با جام جهانی و دیپای و کریستنسن حاضر به قبول این ریسک نیستند. آن‌ها می‌خواهند مطمئن باشند که به طور کامل بهبود یافته اند و خطر بازگشت مصدومیت وجود ندارد.

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->